וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת רחוב ערפאת: "משליכי הרימון לא קשורים לימין היהודי"

שלומי גבאי

6.3.2017 / 13:39

מוחמד קעואש, חבר ועדת השמות שקראה רחוב על שמו של יאסר ערפאת, שלעבר ביתו הושלך רימו, מספר כי הסתכסך בעבר עם אנשי התנועה האסלאמית: "גם הם לא אוהבים את ערפאת, תקפתי אותם ומי שעושה את זה משלם מחיר". המועצה צפויה להסיר את השלט

רחוב יאסר ערפאת, ג'ת, מרץ 2017. שלומי גבאי
רחוב יאסר ערפאת, ג'ת, מרץ 2017/שלומי גבאי

"זריקת הרימון לעבר ביתי לא קשורה לימין היהודי, גם בתנועה האסלאמית לא אוהבים את יאסר ערפאת" – כך אומר היום (שני) מוחמד קעואש, חבר ועדת השמות בבאקה-ג'ת שרימון הושלך אתמול לביתו במקביל לביטול קריאת רחוב בעיר על שמו של יושב ראש הרשות הפלסטינית לשעבר. "דיווחתי למשטרה, אני לא אדם שחושש".

המועצה המקומית ג'ת צפויה להסיר היום את שלט הרחוב יאסר ערפאת, לאחר הפרסום בסוף השבוע בוואלה! NEWS אודות דבר קיומו של הרחוב, שמעולם לא עבר את אישורו של משרד הפנים ועורר הדים. בנוסף, תסיר המועצה את שמות כל הרחובות שלא עברו את אישור משרד הפנים, ובהם גם רחובות על שם המשורר מחמוד דרוויש והמופתי חאג' אמין אל-חוסייני. במקביל, הבהירה המועצה כי תישקל הגשת רחוב "ערפאת" לאישור מחודש.

רחוב יאסר ערפאת, ג'ת, מרץ 2017. שלומי גבאי
"גם בתנועה האסלאמית לא אוהבים את ערפאת". שלט הרחוב בג'ת/שלומי גבאי

"ברוך השם אף אחד לא נפגע", אמר קעואש, "זה נפל בחצר המשפחתית, זרקו מרכב רימון הלם וברחו. תקפתי בעבר את ראש המועצה האזורית בג'ת, חברי מועצה, את התנועה האסלאמית. אני תוקף שמאל וימין, אפשר להגיד שאני 'אדם מטורף'. ב-2011 התנועה האסלאמית הטיפה בשישה מסגדים להשחתת 35 רחובות, הם גם לא אוהבים את ערפאת. העיקר זה לא יהודים, זה לא מהימין, בכלל לא".

איימו עליך?

"לפני שנה שמו לי כדורים חיים והשחיתו את הבית. זה אומר שאתה על הכוונת. דיווחתי למשטרה, לא ידעתי מי אבל ידעתי למה. אני תקפתי את כל הדאעשים ואת כל אלה שמאמינים בדרך הזאת, ומי שתוקף משלם מחיר, נקודה. מאבטחים אותי עכשיו במצלמות בכל האזור. חייבים, המשטרה ביקשה. ראו במצלמה שני אנשים שרצים לכיוון הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully