וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד פתח חשבון טוויטר: "שלום לכל אוהבי החירות בעולם"

נשיא איראן לשעבר הצטרף לרשת החברתית, על אף שהיא אסורה לשימוש בקרב האזרחים מהשורה. מתנגדיו ציינו כי למרבה האירוניה, הוא היה אחראי למגבלות על טוויטר אחרי ניצחונו השנוי במחלוקת ב-2009

קרדיט וידאו: PressTV News Videos, עריכה: שמרית גולדשטיין

נשיא איראן לשעבר מחמוד אחמדינג'אד פתח היום (ראשון) חשבון טוויטר, על אף האיסור החל על הרשת החברתית ברפובליקה האסלאמית. הודעתו הראשונה של הנשיא לשעבר, שלא ישתתף בבחירות הקרובות, כללה סרטון וידאו שבו הוא קרא לגולשים לעקוב אחריו. "בעזרת אללה, ישרור שלום בין כל אוהבי החירות בעולם", כתב הנשיא לשעבר באנגלית.

על אף האיסור החל על אזרחים מהשורה, לרוב מנהיגיה של איראן יש טוויטר, בהם למנהיג העליון עלי חמינאי, לנשיא חסן רוחאני ולשר החוץ מוחמד ג'וואד זריף. מתנגדיו של הנשיא לשעבר השנוי במחלוקת ציינו כי למרבה האירוניה, הוא היה אחראי למגבלות על טוויטר אחרי ניצחונו השנוי במחלוקת ב-2009.

אחמדינג'אד כיהן במשך שתי קדנציות – בין 2005 ל-2013 – וניסה לשוב לזירה הפוליטית בחודשים האחרונים. עם זאת, לקראת סוף כהונתו הסוערת, שבה הוא קידם את תכנית הגרעין וספג סנקציות כואבות מהמערב, וחל בינו לבין המנהיג העליון קרע. האחרון "יעץ" לו שלא לנסות ולהתמודד שוב בבחירות הקרובות, ואחמדינג'אד הודיע כי לא יצטרף למרוץ.

לקריאה נוספת בנושא
איראן: "מערכת הטילים S-300 מבצעית – השמיים שלנו בטוחים"
לראשונה בעידן טראמפ: איראן עורכת תרגיל ימי ענק במצרי הורמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully