וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושל ניו יורק ביקר ב"יד ושם": "לא נקבל את האנטישמיות"

5.3.2017 / 17:46

אנדרו קומו סייר במוזיאון יחד עם הנשיא ריבלין, וגינה את השחתת בתי הקברות היהודיים במדינתו בשבוע האחרון. "ניו יורק היא חגיגה של רב-גוניות ולא נתן לאף אחד לפגוע ביסודות שלה"

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של NYGovCuomo, עריכה: יאיר דניאל
מושל מדינת ניו יורק אנדרו קומו בסיור במוזיאון יד ושם, 5 במרץ 2017. רויטרס
מושל ניו יורק קומו ב"יד ושם", היום/רויטרס

מושל מדינת ניו יורק אנדרו קומו גינה היום (ראשון) במהלך ביקורו בישראל את גל האנטישמיות המתחולל בארצות הברית. קומו, שסייר במוזיאון "יד ושם" בירושלים, אמר לצד נשיא המדינה ראובן ריבלין כי התקריות האחרונות – בהן פגיעה במצבות בבית קברות יהודי בברוקלין שבמדינתו – "פוגעות במסורת של מדינת ניו יורק". לדבריו, הוקם כוח מיוחד שיילחם בתופעה שהתגברה משמעותית מאז נכנס דונלד טראמפ לבית הלבן.

"מדינת ניו יורק היא חגיגה של רב-גוניות, היא מקבלת את כולם", אמר המושל. "אנחנו מאמינים ברוח של קבלת האחרת ואנחנו מתנגדים לכל אפליה. העקרונות שעליהן בנויה ניו יורק איתנים ולא ישתנו". קומו הוסיף כי "הבהרנו כי לא נקבל את המעשים האנטישמיים הללו".

השחתת בית הקברות בברוקלין אירעה לאחר שלוש תקריות דומות שאירעו בארצות הברית בחודש האחרון. בשבוע שעבר שעבר הושחתו מצבות של קברים יהודיים בבתי עלמין ברוצ'סטר, גם היא במדינת ניו יורק, ולפני כן בבית קברות בפילדלפיה, פנסילבניה, ובמיזורי.

לקריאה נוספת בנושא
גל האנטישמיות בארה"ב: מצבות הושחתו בבית עלמין יהודי בניו יורק
"ההורים החסירו פעימה": נעצר חשוד שאיים על מרכזים יהודיים בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully