וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: נתלה על רכב נוסע כדי להציל את גור הכלבים שלו

5.3.2017 / 12:58

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מח"ש הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד ניצב בדימוס מנשה ארביב, לשעבר ראש להב 433 במשטרת ישראל, לבית משפט השלום בראשון לציון בגין עבירות מרמה, הפרת אמונים ואי-מילוי חובה רשמית. כתב האישום נגד ארביב, ששימש גם כנציג משטרת ישראל בארצות הברית וכסגן מפקד מחוז תל אביב, הוגש באישור פרקליט המדינה שי ניצן, לאחר שדחה את טענותיו בשימוע שנערך לו.

על פי כתב האישום, ארביב הכיר לראשונה את הרב יאשיהו פינטו ב-2010, והיה מצוי בקשר עם הרב ועם אנשים שונים מטעמו, בהם עוזרו האישי של הרב בארץ יוסי עמוס, עמו היה הקשר הדוק. במהלך התקופה הרלוונטית נרקמה בין ארביב ופינטו ברית אינטרסים. מצד אחד עמד רב, שהיה מעוניין בחיבור למוקד כוח בדמות קצין בכיר במשטרה, ומצד שני קצין משטרה בכיר, שהיה מעוניין בחיבור אישי לרב שמהווה מוקד כוח ואדם מקושר בארץ ובחו"ל.

תושב באר שבע החשוד שדרס למוות את מילנה שחנוב ביום שישי ליד קיבוץ חצרים חשוד שנהג שיכור בעת התאונה – כך עולה מחקירה ראשונית של האירוע. היום יתקבלו תוצאות בדיקות הדם שנערכו לו. סנגורו מבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו הבוקר כי ארגון חמאס ביצע שלושה שיגורי רקטות לעבר הים ברצועת עזה. לדבריהם, השיגורים בוצעו בתגובה לתרגיל שביצעה אוגדת עזה לאחרונה.

תושב קליפורניה תועד כשהוא נאחז ברכב נוסע ובו אדם שגנב את גור הכלבים שלו. הסצנה ההירואית, שתועדה על ידי נהגים אחרים בכביש, הסתיימה בפציעתו של האיש. גור הכלבים עדיין נעדר.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully