וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילנה נהרגה - הנהג הפוגע חשוד שהיה שיכור: "שתיתי רק בירה אחת"

5.3.2017 / 11:34

מילנה שחנוב, בת 28, נהרגה במקום בתאונה החזיתית שאירעה בליל שישי האחרון בבאר שבע. נהג הרכב הפוגע, בשנות ה-30 לחייו, נעצר בחשד שנהג בהשפעת אלכוהול וטען: "לא זוכר כלום". היום צפויות להתקבל בדיקות הדם שלו. סנגורו מבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: שמרית גולדשטיין

מילנה שחנוב, בת 28, נהרגה בסוף השבוע בתאונת דרכים חזיתית שבה נפצעו שלושה בני אדם נוספים בדרגות פציעה שונות. הנהג הפוגע, תושב באר שבע בשנות ה-30 לחייו, חשוד כי נהג שיכור בעת התאונה.

מחקירת המשטרה בנושא עולה כי הנהג וחברו היו בחורשה ליד קיבוץ חצרים הסמוך לעיר הדרומית, שם על פי החשד שתו אלכוהול. לדבריו של הנהג, הוא שתה רק בירה אחת והיום (ראשון) צפויות להתקבל תוצאות בדיקות הדם שעשה בבית החולים סורוקה לאחר התאונה - שעשויות להוכיח או להפריך את חשדות המשטרה.

אתמול האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו של הגבר בשלושה ימים. בדיון הארכת המעצר דרש עורך דינו אלכס גאוסקין לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית, זאת, משום שלטענתו אינו זוכר את האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
שני פצועים קשה מדקירות במהלך קטטה ברמלה; הנסיבות בבדיקה
רבע מכתבי האישום בגין הסתה בגל הטרור הנוכחי – נגד יהודים
נעצר ללא סיבה והושפל בניידת המשטרה – ויפוצה ב-2.6 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תאונה חזיתית קשה מאוד". שחנוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברו אושפז הנהג בבית חולים פסיכיאטרי. "החשוד טוען כי אינו זוכר את האירוע ומכחיש כי נהג בשכרות. החקירה בתחילתה ומוקדם להסיק מסקנות כל עוד לא התקבלו ממצאי הבדיקות שנערכו על ידי היחידה החוקרת", מסר עו"ד גאוסקין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בת 28 נהרגה ושני גברים נפצעו בינוני וקל בבאר שבע. מד"א
זירת התאונה בבאר שבע, שישי/מד"א

התאונה אירעה בדרך אילן רמון שבבאר שבע בליל שישי האחרון, ונפצעו בה שני גברים באורח בינוני וקל. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של שחנוב במקום לאחר שנלכדה בכלי הרכב, ופינו את הפצועים לבית החולים סורוקה שבעיר. נהג הרכב הפוגע נעצר בהמשך הערב.

"מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד, הפצועים היו לכודים ברכבים שנפגעו", סיפר חובש מגן דוד אדום ירון פינקו שהעניק טיפול רפואי ראשוני לפצועים בתאונה בבאר שבע. "צעירה בת 28 נלכדה במושב שליד הנהג והייתה מחוסרת הכרה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי תוך כדי פעולות החילוץ, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג הרכב שבו נסעה והנוסע מהרכב השני חולצו גם הם, כשהם סובלים מחבלות בגב ובגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והם פונו במהירות לבית החולים סורוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully