וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הילד שנרצח בצפון: "מעשה טירוף, מקווים שבורא עולם ירחם על הבן"

3.3.2017 / 0:45

אורה וישראל עתיה אמרו לאחר הגשת כתב האישום נגד נדב סלע בגין רצח בני משפחתו ובן השכנים כי אין עונש שיתאים לחומרת מעשיו. "אלוהים עשה פה משהו טוב שאנחנו לא יכולים להבין, אבל זה נראה רע", סיפרו לוואלה! NEWS. על בנם נתן, ששרד את הטבח: "הוא מרגיש טוב יותר"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ורד לידני וניב עוז

לאחר הגשת כתב האישום אתמול (חמישי) נגד נדב סלע, בגין רצח אשתו, דור כרסנטי, שני ילדיהם בנימין ויוסף, בני שנה ושנתיים, ובן השכנים, נחמן עתיה בן ה-12, אמרו הוריו של עתיה, אורה וישראל, כי אין עונש שראוי לרוצח יקירם. "רק בורא עולם יכול לתת את העונש המתאים", אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS.

בנם הצעיר של הזוג עתיה, נתן בן ה-11, ניצל מהזירה לאחר שהעמיד פני מת אך נפצע בפניו באורח בינוני. בשבועיים האחרונים החל נתן להיפגש עם יועצת כדי להתמודד עם המראות שראה. "כשאני הולך ליועצת אז יש לי חבר בכפר גלעדי שיש לו בית ספר לתופים ומוזיקה ואני מתופף", סיפר והוסיף כי היום הוא מרגיש יותר טוב.

"לא שמענו ולא ראינו אותו ואנחנו לא מעוניינים לחטט בפצעים שיעשו מוגלה", אמרה אורה, אמו של נתו על סלע. "אנחנו מנסים לקום, ולהאמין שיש פה מהלכים שאנחנו לא יכולים להבין. מהלכים שמימיים ורק בורא עולם יוכל להסביר מה היה כאן. זה לא משהו טבעי. אנחנו מנסים לקום ולא לחפור בפצעים". ישראל, האב, הוסיף כי הם "מקווים שבורא עולם ירחם" על נתן. "אנחנו מאמינים שהוא מרחם עליו כפי שריחם עליו בזירה ובעזרת השם בזכות התפילות של עם ישראל ואנחנו רוצים להודות לכל עם ישראל על התפילות והחיזוקים".

לקריאה נוספת:
הוארך מעצרו של החשוד ברצח אשתו וילדיו בצפון: "חטאתי באשת איש"
אמה של הנרצחת: "הוא נעל את הבית וטבח בהם, ראיתי את זה בעיניים שלי"

נתן עתיה התחזה למת ושרד את מסע הרצח במושבה מגדל: "מרגיש היום יותר טוב". ערן גילווארג
"שום עונש לא ישתווה לזה שהוא צריך לקבל". נתן עתיה והוריו, ישראל ואורה, אתמול/ערן גילווארג

גם ישראל הצטרף לדבריה של רעייתו ואמר כי הם מעדיפים שלא לחשוב על סלע. "כל כתב האישום הזה הוא זוועתי, דברים שלא צריך לתאר אותם. דרגות הטירוף של הסביבה שאנחנו חיים בה לצערנו מעלות את הרף מאירוע לאירוע כמו שאנחנו רואים בשנים האחרונות. בית המשפט צריך לתת מענה ולהגדיר את אותו טירוף שאנחנו חיים בתוכו וזה התפקיד שלהם", הוסיף.

על העונש שלדעתו צריך סלע לקבל אמר ישראל כי "אנחנו מאמינים שבורא עולם יעשה את הדבר שצריך לעשות אותו". לדבריו, "אני לא חושב שיש עונש בעולם הזה שהוא יכול לקבל שיכיל את הרשעות והעוצמה שפגע בנו ובמשפחה שלו, שאין לו שום רחמים עליהם. הוא טוען שהם היו עמלקים, צריך לבדוק שהוא לא עמלקי". אורה הצטרפה אף היא לדבריו של בעלה ואמרה כי "רק בורא עולם יכול לתת את העונש שמתאים לו. שום עונש בעולם הזה לא ישתווה לעונש האמיתי שהוא צריך לקבל".

עוד באותו נושא

"שלף את בנו התינוק מהמיטה ודקר למוות": אישום נגד רוצח משפחתו

לכתבה המלאה
נחמן עתיה הילד בן החמש שנדקר למוות במגדל עם אביו, 28 בינואר 2017. באדיבות המשפחה
"מת על קידוש השם וזה לא טבעי". נחמן עתיה/באדיבות המשפחה

אורה הוסיפה כי מה שמחזק אותה ואת בעלה עתה הוא המחשבה שנחמן, בנם, "נמצא במקום טוב". עוד אמרה כי "הוא מת על קידוש השם וזה לא משהו טבעי". לדבריה, "אנחנו יודעים שבורא עולם עושה פה משהו טוב שלנו אין את השכל להבין את זה למרות שבעיניים שלנו זה נראה רע, רע, רע". עוד אמרה כי "אנחנו בתהליך של גאולה ואנחנו מחכים בסבלנות ואנחנו יודעים שאנחנו במקום הכי טוב שיש, תחת כיסא הכבוד".

"אני חושב שהתשובה הכי טובה לשאלה 'מה מחזק אותנו' היא האמונה", הוסיף ישראל. "מי שמאמין שיש בורא לעולם ויש המשכיות ונצחיות, זה מה שיכול להציל את הבן אדם אחרי מעשה כזה קשה. אני גם מסתכל על חצי הכוס המלא - נתן שנשאר איתנו ויצא מכזאת תופת. זה ממש הרווחה בתוך הצרה. רווח והצלה בתוך הצרה".

בני המשפחה פנו לציבור בבקשה לסיוע לצורך הליך השיקום של נתן. לתרומות ניתן להיכנס לקישור.

(עדכון ראשון: 20:40)

רוית כרסנטי, מחזיקה בתמונות בתה ושני נכדיה שנרצחו על ידי חתנה. בית משפט מחוזי נצרת 2 במרץ 2017. אלי אשכנזי
רוית כרסנטי מחזיקה את תמונת בתה דור ושני נכדיה, בבית המשפט היום/אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully