וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: דובים ניסו להיכנס למכונית תיירים בסין

1.3.2017 / 13:38

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מליאת הכנסת אישרה הבוקר (רביעי) את הצעת החוק להארכת חופשת לידה בשבוע ברוב של 54 תומכים וללא מתנגדים. ההצעה, שקודמה על ידי שר האוצר משה כחלון יחד עם חברי מפלגתו מכולנו, קובעת גם הקלות נוספות ליולדות.

קודם לכן, אישרה ועדת השרים לחקיקה את ההצעה, ולפיה חופשת הלידה תוארך ל-15 שבועות עוד השנה. בעוד כחצי שנה תיבחן האפשרות להארכה ל-16 שבועות בתשלום. ההצעה תחול גם על נשים שכבר החלו את חופשת הלידה שלהן. גם הצעות חוק דומות של הח"כים אורי מקלב ומשה גפני (יהדות התורה) ושל ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) אושרו היום.

כוחות הביטחון החלו הבוקר בהריסת שמונה בתים בהתנחלות עפרה לאחר השלמת פינויים אמש. כ-200 צעירים התבצרו באחד הבתים בניסיון למנוע את הריסתו.

פרסום ראשון: ארגון המורים הכריז היום על סכסוך עבודה ארצי בחינוך העל-יסודי בשל אלימות כלפי מורים ומנהלים בבתי הספר. "פניותינו לשר החינוך לטיפול בבעיה לא נענו", הסבירו בארגון.

מגן החיות הזה בסין אולי כדאי שתשמרו: הגן בבייג'ינג עלה השבוע לכותרות בעקבות הסרטון הזה שבו נראים דובים מנסים להיכנס למכונית של מבקרים במקום. הפעם האחרונה שהמקום עלה לכותרות הייתה כאשר תיירת נטרפה שם למוות על ידי טיגריסים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות ניכרת וירדו גשמים מקומיים. מחר – התקררות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully