וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: וויז דיווחה כי כביש נחסם - אך התנועה זרמה כרגיל

1.3.2017 / 9:17

לפי דיווחי האפליקציה, חלקים בכביש 443 נחסמו לתנועה מסיבה שאינה ברורה. ואולם, חברת נתיבי ישראל הבהירה כי התנועה זורמת כסדרה עם עומסי תנועה רגילים. בשבוע שעבר דווח בשוגג כי כביש 1 נחסם, ונהגים רבים הופנו לדרך חלופית

כביש 443, ספטמבר 2015. ראובן קסטרו
בשבוע שעבר דיווחה האפליקציה בשוגג על סגירת כביש 1. כביש 443/ראובן קסטרו

בפעם השנייה בתוךכ שבוע, אפליקציית דיווחי התנועה "וויז" הודיעה על חסימת כבישים, כשבפועל התנועה במקום זרמה כרגיל. הבוקר (שלישי) דווח באפליקצייה כי חלקים מכביש 443 נסגרו לתנועה. עם זאת, חברת נתיבי ישראל דחתה את הדיווח המדובר והבהירה כי התנועה בכביש זה זורמת כסדרה עם עומסים רגילים לשעות הבוקר. לפי דיווח נתיבי ישראל, ישנו עומס קל באזור צומת עופר וכ לא הורגש עומס חריג בכביש 1 לכיוון ירושלים.

מ-Waze נמסר כי "היו פקקים כבדים באיזורים מסויימים בכביש 443. חלק מהנהגים קיבלו בטעות הודעה על כך שהסיבה לעומסים היא חסימה, אך בשום שלב לא הופיעה חסימה באפליקציה, והפניית התנועה זרמה כהרגלה דרך שני הכבישים בהתאם למסלול של כל נהג ולזמני הנסיעה והעומסים שנמדדו בזמן אמת".

בשבוע שעבר, דווח באפליקציה על סגירת כביש 1 בשוגג. הנהגים שנסעו מתל אביב לירושלים הופנו כולם לכביש 443 במקום לכביש 1, מאחר ולטענת Waze, כביש מספר 1 היה עמוס מאוד. אולם בפועל, הכביש היה כמעט ריק לחלוטין.

לאחר התקרית, מסרו מחברת Waze כי "מדובר בטעות אנוש של גורם מוסמך, שתוקנה ברגע שהובאה לתשומת לבנו. אנו מתנצלים בפני הנהגים שנסיעתם הושפעה מכך הבוקר, ונחדד את הנהלים בכדי למנוע מטעות זו להישנות בעתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
הצפות באילת: שדה התעופה נסגר, כ-130 ילדים תקועים בחניון לילה
לקחי "צוק איתן" לא ישנו את העובדה: אין פתרון קסם למנהרות
טראמפ תקף את האנטישמיות בנאום ראשון בקונגרס: "לגנות את הרוע"

  • עוד באותו נושא:
  • כביש 443
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully