וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועצת של טראמפ ישבה עם רגליה על ספה בחדר הסגלגל - ויצרה סערה

קליאן קונוויי, שאחראית לביטוי "עובדות אלטרנטיביות", תועדה כשהיא יושבת בצורה לא מכובדת על הספה, בזמן שהנשיא נפגש עם מנהיגי מוסדות חינוך שחורים. היא הואשמה "בחוסר כבוד", אולם אחרים הזכירו כי גם אובמה צולם ברגע מביך במשרדו

קליאן קונוויי, יועצת בכירה של דונלד טראמפ יושבת עם רגליה על ספה בחדר הסגלגל, 27 בפברואר 2017. AP
התמונה שגרמה לסערה. קונוויי על הספה, אתמול/AP

קליאן קונוויי, יועצתו הבכירה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, גרמה לסערה ציבורית אחרי שצולמה כשהיא יושבת עם ברכיה על ספה בחדר הסגלגל בבית הלבן. אתמול (שני) היא צולמה כשהיא על ברכיה בזמן שטראמפ הצטלם עם מנהיגים שחורים של קולג'ים ואניברסיטאות, בעודה מצלמת את האירוע בטלפון שלה.

מיד ספגה קונוויי, שתבעה את הביטוי "עובדות אלטרנטיביות" וניצלה את הבמה שקיבלה בכלי התקשורת כדי לקדם את עסקיה של איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא, ביקורת מצד גולשים ברשתות החברתיות. "זאת לא הדרך להתנהג בחדר הסגלגל", כתב אחד הגולשים בטוויטר. "חשבי על כל האנשים החשובים שישבו על הספה הזאת והורידו את רגלייך". כתב אחר.

אחרים טענו כי הביקורת כלפי מוגזמת וכי מדובר בסערה בכוס תה. לדוגמה, הם הזכירו תמונה שתיעדה את אובמה מניח את רגלו על שולחן העבודה בחדר הסגלגל ב-2013. "איזה סיפור. אני מקווה שאובמה לעולם לא שם את הרגליים שלו על הרהיטים", צייץ גולש ששמו קווין.

עוד על ממשל טראמפ
טראמפ: "אובמה אחראי להדלפות לתקשורת - ולמחאות נגדי"
הבית הלבן: טראמפ מודאג ומגנה את השחתת הקברים היהודיים

היו כאלו שהזכירו גם את אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully