וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ יהיה הנשיא שיודיע לעולם על קיומם של חייזרים?

1.3.2017 / 6:14

חובבי הקונספירציות מאמינים שטבעו ויהירותו של נשיא ארה"ב החדש יובילו לכך שהוא יהיה הנשיא הראשון שיסרב להסתיר מהציבור את קיומם של חייזרים, ביקוריהם התכופים בכדור הארץ ושיתופי הפעולה שלהם עם מנהיגי העולם

The Disclosure Activists

בסרטון - ההסבר המשכנע?

האם דונלד טראמפ יכנס בקרוב מסיבת עיתונאים כדי להודיע על קיומם של חייזרים? קבוצת "פעילי הגילוי", שפועלת לחשוף את האמת אודות קיומם של חוצנים, מאמינה שאם תפעיל מספיק לחץ על טראמפ, טבעו ויהירותו יובילו לחשיפת האמת. הם מאמינים שנפלה בחיקם הזדמנות יוצאת דופן שתמנע את הרס כדור הארץ, אחרי ששנים נאלצו להתמודד מול נשיאים "רציניים" שהעדיפו, לכאורה, להסתיר את סוד החייזרים האפל מהציבור. הם מאמינים שהשינוי שמביא איתו טראמפ יפעל לטובתם, כשזה יחשוף את האמת על שלל המפגשים הסודיים שעורכים מנהיגי עולם עם חוצנים מאחורי גבנו.

המאמינים סבורים שהממשל מסתיר את המידע מהציבור עקב חשש לערעור הדת והשלטון במדינה. במשך שנים, תנועות שונות של "גילוי האמת" קראו לממשלות העולם לבטל את האמברגו בנושא, לספר את האמת ולהתמודד עם ההשלכות. מייסדי "פעילי הגילוי", ד"ר ליסה גלרניו וראסל קלקה, יצאו בהצהרה באתר האינטרנט של הארגון: "הגענו למסקנה הסופית שהדבר היחיד שיציל את כדור הארץ מהשמדה עצמית ויאפשר למין האנושי לקדם את מצבנו ביחס לכוכבים אחרים היא ההכרה בנוכחות מחוץ לכדור הארץ".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התגלית של נאס"א העלתה מחדש את השאלה: אולי "הם" כבר כאן?

לכתבה המלאה

ד"ר גלרניו מאמינה שחייזרים העניקו למנהיגי העולם טכנולוגיה משוכללת, כולל היכולת ליצור חשמל ואנרגיה זולה, אך הם מסתירים את זה מאתנו כדי שבעלי ההון יוכלו להמשיך להרוויח מדלק מאובנים. היא הוסיפה: "אנחנו מודעים לקיומם של טכנולוגיות מרוחקות כמו אנרגיה חופשית, שמסתירים אותן מהציבור. אנחנו יודעים שהצבא ותכנית החלל יצרו חללית על בסיס חללית חוצנית".

מלבד הפעלת לחץ על טראמפ, הקבוצה פתחה בהחתמת עצומה שתוצג לאו"ם. בעצומה הבינלאומית נכתב: "שני עשורים עברו מאז תום המלחמה הקרה, וזה כבר לא מקובל שמדינה, ארגון או גוף תקשורת/עיתונות יסתיר מהאזרחים את האמת שמאשרת שאנחנו לא לבד ביקום. אכן, חוצנים באים לבקר אותנו והם עושים את זה כבר במשך עשרות שנים, ואת זה ניתן לראות בתופעות בלתי מוסברות שמתרחשות ברחבי העולם. הגיע הזמן להתעורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully