וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסת שר האוצר של טראמפ מופיעה בעירום בסצנת סקס בסרט אימה

24.2.2017 / 6:12

את שר האוצר החדש של ארה"ב, סטיב מנוצ'ין, אתם וודאי כבר מכירים, אך האם ידעתם שאשתו המיועדת מופיעה בעירום בסצנת סקס ומקלחת בסרט אימה חדש? הנה כל הפרטים

צילום מסך

בסרטון - הטריילר לסרט "Intruder"


מתברר שלא רק לגברת הראשונה של ארצות הברית יש שלדים בארון. אחרי מינויו של הבנקאי והמפיק ההוליוודי לשעבר, סטיב מנוצ'ין, לתפקיד שר האוצר של ארה"ב, בתקשורת החליטו להניח רגע למלניה ואיוונקה ולבדוק מאיפה אנחנו מכירים את ארוסתו הסקוטית של שר האוצר החדש, לואיס לינטון - והם לא האמינו מה חיפוש קצר בגוגל גילה להם.

לואיס לינטון בת ה-35 שיחקה לצד טום קרוז, מריל סטריפ ורוברט רדפורד בסרט "כאריות לכבשים" שיצא ב-2007, ואולי אפילו יותר עסיסי מזה - הופיעה בעירום בסצנת סקס לוהטת בסרט האימה "Intruder" (פולש). בסרט היא מגלמת אישה שנשארה לבד בבית באמצע סופה כשבעלה נמצא בנסיעת עסקים ביפן. מובי, שמשחק לצידה בסרט, בוודאי לא שמח לשמוע על הקשר החדש של לינטון והנשיא טראמפ, אחרי שהתבטא בחריפות נגד הבחירה בטראמפ במכתב גלוי לעם האמריקאי: "איזו מין אמריקה זו שבוחרת אדם מטומטם, גזען, שונא נשים, מחריב עסקים, שאין לו שום מדיניות פרט לבניית חומות בגבול המקסיקני. יהיו מי שישמחו לאידם של אותם אנשים, כשיתעוררו בשנים הבאות להבין את העוקץ הגדול של הנוכל הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לואיס לינטון, ארוסתו של שר החוץ האמריקאי, בסצנת סקס לוהטת מתוך הסרט Intruder/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא גם שיחקה לצד טום קרוז ורוברט רדפורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בסצנת עירום במקלחת. מפחיד!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנוצ'ין, בן ה-54, הוא האיש העשיר ביותר שמונה אי פעם לתפקיד שר האוצר האמריקאי ושוויו מוערך ב-400 מיליון דולר. פרשנים ציינו כי הבחירה במנוצ'ין יוצרת דיסוננס מובהק, כשכזכור טראמפ תקף במהלך מערכת הבחירות שלו את ההתנהלות של וול סטריט וגולדמן סאקס - אך בחר למנות לתפקיד שר האוצר את מנוצ'ין, בכיר לשעבר בגולדמן זאקס. בהשבעתו לתפקיד, זו הייתה לינטון שליוותה אותו והחזיקה את התנ"ך בזמן שהוא נשבע אמונים למדינה.

דונלד טראמפ בטקס ההשבעה של שר האוצר סטיב מנוצ'ין, פברואר 2017. AP Photo/Manuel Balce Ceneta), AP
לינון, מנוצ'ין, טרמאפ ופנס בטקס ההשבעה של שר האוצר/AP, AP Photo/Manuel Balce Ceneta)

שמה של לינטון הוזכר לאחרונה גם בעקבות ספר ישן שלה, בו סיפרה בין היתר על חוויה קשה שעברה באפריקה כשהתנדבה בגיל 18. היא סיפרה איך מצאה את עצמה בפרוץ מלחמה בזמביה ונאלצה לברוח ממורדים חמושים מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. ברשת פקפקו באמינות הסיפור שלה, כשאחד המבקרים כתב: "הדבר היחיד שחסר בסיפור שלה זה טרזן ומוגלי". בספר היא כתבה: "הגעתי לאפריקה בתקווה לעזור לאנשים העניים ביותר בעולם, אבל מהר מאוד המסע שלי הפך לסיוט. הייתי עדה למעשי אלימות, נדבקתי במלריה ונתקלתי לא פעם באריות, פילים, תנינים ונחשים". מינויו של ארוסה לתפקיד שר האוצר העלה מן האוב את סיפורה של לינטון, כשהפעם היא הניחה לסוכנה, מייק סיטריק, להגיב להאשמות. "שפטו אותה באופן לא מוצדק", הוא סיפר להוליווד ריפורטר, "אם מבקריה היו בודקים את זה לעומק, הם היו מגלים שהכתבות שהופיעו באותו זמן בתקשורת העולמית תואמות לאירועים המדווחים בספרה של לואיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully