וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצרה החוליה שגנבה חומר מסווג מביתו של ראש אכ"א לשעבר

27.2.2017 / 9:43

המשטרה עצרה חברי חוליה החשודים באחריות לפריצות רבות לבתים במושבים בדרום ובמרכז. על פי החשד, אחד מהעצורים אחראי לגניבת המחשב והמסמכים מביתו של אלוך במיל' חגי טופולנסקי, שפרש מצה"ל בעקבות האירוע

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן.

משטרת ישראל עצרה בשבועיים האחרונים שישה בני אדם החשודים באחריות לפריצות רבות לבתים במושבים באזור הדרום והמרכז – כך הותר היום (שני) לפרסום. בפעילות מורכבת שבה נטלו חלק כוחות משטרה רבים ובסיוע יחידות מיוחדות, נעצרו ששת חברי החוליה, תושבי יהודה ושומרון, מזרח ירושלים והפזורה הבדואית. נגד חלק מהעצורים הוגשו בשבועיים האחרונים כתבי אישום, והיום יוגשו כתבי אישום נגד שניים נוספים.

הפעילות נחשפה על ידי כוחות משטרת ישראל והביאה לביצוע מעצרים של החשודים, ובהם החשוד המרכזי שאחראי, על פי החשד, גם לפריצה לביתו של אלוף (במיל') חגי טופולנסקי, ראש אכ"א לשעבר שפרש מצה"ל בעקבות האירוע.

על פי ממצאי החקירה עד כה, החוליה ביצעה שורה של עבירות רכוש, תוך סיכון ביטחון תושבי המושבים בדרום ובמרכז. כך, לדוגמה, באחד מלילות חודש דצמבר אירעו חמש פריצות, שבמהלכן נגנבו כמה כלי רכב במושבים ערוגות וכפר אחים.

עוד בוואלה! NEWS:
ראש ארגון פשיעה מהצפון נעצר בתל אביב - בגלל אלה ברכבו
התובעת הצבאית הראשית: "מי שמטיל דופי בנפגעות בוכריס ראוי לגנאי"
המפכ"ל לשעבר על ניצב בדימוס ניסים מור שהורשע בהטרדה: "דמות למופת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרש מהצבא בעקבות הפריצה. טופולנסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעילות מודיעינית שנועדה לאתר את האחראים לפריצות הביאה לזיהוי כי מדובר בכנופיה בעלת מבנה ארגוני מסודר, המורכבת משלוש חוליות ביצועיות שנעזרו זו בזו. בעת ביצוע העבירות, פעלו החשודים באופן מסודר ולכל אחד מהם היה תפקיד מוגדר במשימה. חלק מחברי החוליות הסיעו שוהים בלתי חוקיים אל המקומות שנבחרו, וחלקם האחר גנב את כלי הרכב והעבירם אל "שטח קירור", משם הועברו אל שטחי יהודה ושומרון.

ממצאים שנאספו על ידי חוקרי המשטרה הביאו למעצרם של החשודים העיקריים בכנופיה החודש. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט, ולאחר סיום עבודת החוקרים, היום יוגשו כתבי אישום המבוססים על 12 תיקי חקירה שנוהלו במסגרת הפרשה נגד שניים מהחשודים. כתבי האישום יצטרפו לכאלו שהוגשו בשבועות האחרונים נגד יתר חברי החוליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully