וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמין סרטי התעללות בילדים: עובד מערכת הביטחון מואשם בעבירות מין

26.2.2017 / 11:39

תושב אזור המרכז כבן 50 נאשם בשורת עבירות התעללות, לאחר שהזמין ממפיקים סרטים בהם מתועדת התעללות קיצונית בילדים. עוד נטען כי החזיק חומר אסור של התעללות חמורה בבעלי חיים לצורך סיפוקו המיני

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עובד מערכת הביטחון, תושב אזור המרכז כבן 50, על פרסום וצריכה של סרטים פדופיליים חריגים בחומרתם, וסרטים המתעדים התעללות גופנית חמורה בבעלי חיים עד כדי המתתם, וכן הזמנה של סרטים המתעדים התעללות בילדים. מחלקת הסייבר בפרקליטות מייחסת לנאשם בין היתר עבירות של פרסום תועבה, החזקה ופרסום תועבה ובו דמות קטין, שידול להתעללות בקטין ושידול לשימוש בקטין לפרסום תועבה.

לפי כתב האישום, במהלך מספר שנים נהג הנאשם להוריד מהאינטרנט באמצעות תוכנות שיתוף קבצים ובחיפוש ב"דארקנט", ובאמצעות רכישה מגורמים שונים בחו"ל – סרטים ותמונות תועבה ובהן דמויות של קטינים. בכונן חיצוני של הנאשם נמצאו אלפי סרטים ועשרות אלפי תמונות, הכוללים תכנים פדופיליים.

עוד בוואלה! NEWS:
"400 שקל לפועל, סמים לחיילים": כתב אישום נגד מבריחי שב"חים
יותר ממיליון שקל שוחד עבור דמי שתיקה לנשים: אישום נגד איתמר שמעוני
גנץ לקראת פרסום הדוח על צוק איתן: "עשינו מה שביקשו בדרג המדיני"

פדופיליה מתוקן. מערכת וואלה!
שורת עבירות מחרידה של התעללות בילדים ובבעלי חיים/מערכת וואלה!

הנאשם נהג להוריד למחשבו סרטים ותמונות תועבה ובהן דמויות של בגירות, רובן בעירום מלא או חלקי, המתעללות גופנית בבעלי חיים. הנאשם נהג לצפות בסרטים אלה לשם סיפוקו המיני, ובעת מעצרו נתפסו ברשותו עשרות אלפי סרטים ותמונות מסוג זה. הנאשם אף הוריד למחשבו תוכנה המאפשרת לשתף תכנים על ידי הענקת סיסמת גישה אליהם, והוא עשה כן כ-280 פעמים.

האישום השלישי מתאר כיצד הזמין בשנתיים האחרונות משני מפיקי סרטי תועבה, בהונדורס ובקולומביה, סרטים המתעדים התעללות בקטינים, בהתאם לדרישות מפורטות שהעביר להם. לנאשם הועברו שבעה סרטים הכוללים התעללות גופנית ומינית בקטינים, אך הוא הלין בפני המפיקים על שהסרטים לא קיצוניים במידה הנדרשת והפציר בהם להתעלל באופן חמור יותר בקטינים. בעקבות זאת, שלח לו אחד המפיקים עוד שני סרטים.

עוד באותו נושא

שני חיילים וגבר נעצרו בחשד להחזקת חומרי פדופיליה ברשת

לכתבה המלאה

באישום הרביעי נאמר כי הנאשם פעל לאתר נשים שיסכימו לבצע מעשי התעללות בקטינים, בעצמן או באמצעות אחרים, במטרה שייצרו בעבורו סרט לפי הזמנתו. לשם כך ניסה הנאשם לאתר נשים באתרי אינטרנט בהם נשים משדרות ב"שידור חי" תכנים פורנוגרפיים בעבור תשלום. הוא יצר קשר עם גולשת שהציגה עצמה כמפיקת סרטים והזמין סרט הכולל התעללות בקטין בהתאם לדרישות שהעביר. לאחר שסירבה, הוא פנה למפיקה נוספת שסירבה גם היא לדרישותיו.

הפרקליטות מבקשת לעצור עד תום ההליכים את הנאשם כשבבקשת המעצר נאמר, כי מתקיימת בעניינו חזקת מסוכנות שכן העיד על עצמו שהוא נמשך למעשי התעללות בחסרי ישע, והזמין ייצור תכנים מתועבים וקיצוניים, כאשר אין מדובר במקרה בו הוא אדיש לסבלם של קטינים, אלא היה מעוניין בגרימת סבל לקטינים, הפיק מכך הנאה וסיפוק מיני, ואף היה מוכן לשלם על כך, ופעל באופן אקטיבי לגרום לאחרים לפגוע בקטינים עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully