וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיילים וגבר נעצרו בחשד להחזקת חומרי פדופיליה ברשת

14.2.2017 / 19:43

השלושה נעצרו בחשד להחזקה והפצת חומרי פדופיליה ברשת, ביצוע מעשים מגונים, ניהול קבוצות פדופיליה ועבירות נוספות. הם חשודים בשתי פרשות שונות ונפרדות זו מזו. שני החיילים שוחררו בתנאים מגבילים ומעצרו של הגבר הוארך

הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה. shutterstock, מערכת וואלה!
הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה/מערכת וואלה!, shutterstock

שני חיילים בני 19, 21 וגבר בן 49, נעצרו השבוע בחשד להחזקה והפצת חומרי פדופיליה ברשת, ביצוע מעשים מגונים, ניהול קבוצות פדופיליה ועבירות נוספות. השלושה נעצרו בשתי פרשות שונות ונפרדות זו מזו בגין חשד למעורבותם בעבירות פדופיליה שונות באינטרנט.

מדוברות המשטרה נמסר כי השלושה אותרו כחלק מפעולה יזומה לאיתור פדופילים של היחידה הארצית (יאח"ה). החיילים החשודים נחקרו בידי חוקרי יחידת הסייבר של משטרת ישראל. החקירה הסתיימה וחומרי החקירה יועברו בימים הקרובים להמשך הטיפול והחלטת פרקליטות בעניינם. שני החשודים שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים, הכוללים התחייבות לאי יצירת קשר עם מי מהמעורבים.

מעצרו של החשוד השלישי, המבוגר בהם, הוארך בשלושה ימים, במסגרת ערר שנדון בבית המשפט המחוזי. מחר (רביעי) הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון להחלטה בעניינו. החשדות נגדו נוגעים לריבוי קשרים עם פדופילים ברשת והחלפת חומרי פדופיליה אסורים.

פעילות חשיפת החשודים מצטרפת לפרשות פדופיליה שכבר נחשפו בעבר בידי יחידת הסייבר של משטרת ישראל. בהודעת המשטרה נמסר כי הכוחות מתריעים ומבקשים את "תשומת לב ציבור ההורים להמשיך ולגלות ערנות בנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהיר אותם באופן חד-משמעי מפני הסכנות האורבות להם ברשת. יש לחזור ולהדגיש בפני בני הנוער והילדים להימנע משיח עם אנשים זרים באינטרנט ומהעלאת חומרים אישיים לרחבי הרשת. בנוסף לכך, יש לתת את הדעת על כך שחומרים הנמצאים על גבי המכשירים הסלולריים חשופים לפריצה ולזליגתם לרשת עם שמירתם בענן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully