וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים מהצפון חשודים שגנבו כלבים מבעליהם - ודרשו כופר להחזרתם

24.2.2017 / 17:51

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ונער בן 15 חשודים שגנבו כלבים בשתי הזדמנויות שונות מבתים בקריית טבעון והחזיקו אותם בתנאים קשים, תוך דרישת תשלום כופר מבעליהם. לאחר שארבו לחשודים, השיבה המשטרה את הכלבים לביתם בבטחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נתקלנו בתופעה כזו בעבר". אחד הכלבים שהוחזר לבעליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו שלשום (רביעי) בחשד שגנבו כלב מחצרות בתים בקריית טבעון ודרשו כופר עבור החזרתם. על פי החשד, העצורים ונער נוסף בן 15 גנבו את הכלבים משני בתים שונים באזור בשתי הזדמנויות שונות, יצרו קשר עם בעליהם ודרשו תשלום עבור החזרתם. באחד המקרים, נחשד הנער, שטרם נעצר, בכך שהציג עצמו כאלמוני לבעלי הכלב ודרש כופר בסך אלף שקלים. השוטרים איתרו את הכלב קשור בכפר בסביבה והשיבו אותו לביתו.

בגניבה אחרת יצרו הצעירים שנעצרו קשר עם בעלי הכלב לאחר שאלו תלו שלט המבקש עזרה במציאתו, וביקשו מהבעלים לשלם "ככל שימצא לנכון". לצורך כך, נפגשו עם הבעלים וחברו, שטען כי כלבו היה דחוס בתוך תא מטען כשעל צווארו שרשרת ברזל עם דוקרנים וברגליו חתכים מזכוכיות. שוטרים שארבו במקום עצרו את השניים בחשד לעבירה על חוק צער בעלי חיים.

לדבריו של פקד אביעד כהן, מפקד גזרת קרית טבעון במשטרה, "מדובר בתופעה שלא דווח עליה בעבר ולא שמענו על קיומה. ביוזמת תושבים שהתריעו, הדבר התברר לנו. אני פונה ומבקש מכל מי שכלבו נעלם שיפנה אלינו. הוכחנו שאנחנו מתייחסים לדבר ברצינות".

עוד בוואלה! NEWS:
חוקר: "רקדת עם תמונת תינוק שנרצח". חשוד: "ריקוד עם סכין זו לא הסתה"
יחידת "פייק ניוז": רוסיה הקימה כוח צבאי להפצת תעמולה
דיווח: "הבית הלבן ביקש מה-FBI להפריך דיווחים על מגעים עם רוסיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת המשטרה לאחר מציאת הכלבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully