וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להציל את חייה של אלה": תינוקת שנולדה עם מום נדיר זקוקה לניתוח

24.2.2017 / 0:19

אלה שלמון בת הארבעה חודשים לא עזבה את בית החולים מאז יום היוולדה בשל מצבה הקשה. ניתוח שיכול להציל את חייה מבוצע בבית חולים לילדים בבוסטון ועלותו כ-430 אלף דולרים, והמשפחה פתחה בקמפיין לגיוס תרומות

הפעוטה אלה שלמון החולה במחלה נדירה בקנה הנשימה והוריה אוספים עבורה תרומות, 23 בפברואר 2017. באדיבות המצולמים
הצליחה להתגבר על זיהום קשה. אלה/באדיבות המצולמים

אלה שלמון, בת ארבעה חודשים, נולדה עם מום חמור בקנה הנשימה, ובשל מצבה הקשה לא עזבה מיום היוולדה את בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. התינוקת נמצאת תחת מעקב צמוד של הצוות הרפואי והאחיות, בשל ירידת דופק, הפסקות נשימה וחוסר יכולת לינוק בעצמה חלב דרך הפה, מכיוון שהוא נכנס לה ישירות לריאות.

למרות גילה הצעיר, אלה הקטנה מוכיחה את עקשנותה. היא הצליחה להתגבר על זיהום קשה מאוד ועל דלקות ריאות חוזרות. עם זאת, היא נדרשת לעבור ניתוח מורכב ונדיר לתיקון המום. "אלה שלנו עברה כבר בגיל יומיים ניתוח מורכב לתיקון הבעיה, וכעת היא זקוקה לניתוח מסובך יותר שיציל את חייה", סיפר האב נדב, תושב מסילת ציון שבאזור בית שמש.

עוד בוואלה! NEWS:
מנכ"ל משרד הבריאות: "לא יהיה מנוס מהעלאת ביטוח הבריאות"
פרשת ההתעללות בקשישים: בית האבות לא יקבל מטופלים חדשים, ההנהלה תוחלף
הרעיל ודרס את שני ילדיו: תושב קלקיליה מואשם בהריגה ובהתעללות

בית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. נועם מושקוביץ
"להעניק לאלה חיים נורמליים". בית החולים הדסה עין כרם/נועם מושקוביץ

הוא הסביר כי בית חולים לילדים בבוסטון יכול לבצע את הניתוח, שעלותו היא כ-430 אלף דולרים. "כאן אנחנו פונים אליכם, הציבור הרחב, שתתרמו ותעזרו לנו להעניק לאלה חיים בריאים ונורמליים ככל שאר הילדים", הוסיף שלמון. עמותת "קו לחיים" התגייסה כדי לסייע למשפחתה של אלה במימון הניתוח מציל החיים בארצות הברית, וניתן להעביר דרכה תרומות למימון הניתוח.

תרומות ניתן להעביר דרך העברה בנקאית לחשבון שמספרו 575245 בסניף 532 של בנק הפועלים, על שם "קו לחיים – עבור אלה שלמון", באמצעות תרומה טלפונית דרך עמותת "קו לחיים" בטלפון 03-9250505 או דרך האתר שהוקם לגיוס הכספים לניתוח.

(עדכון ראשון: 21:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully