וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעיל ודרס את שני ילדיו: תושב קלקיליה מואשם בהריגה ובהתעללות

23.2.2017 / 12:48

אחד הילדים, בן שבע, מת מפצעיו כתוצאה מההתעללות והאחר, בן שמונה, נפצע קשה. כתב האישום מגולל מסכת קשה של אלימות של הנאשם כלפי הילדים, מנישואיו הראשונים. בין היתר הוא קשר אותם בחגורות לעמודים בחצר הבית בגשם בעודם ערומים

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
"לא רוצה אתכם, נמאס לי מכם". אמר הנאשם/ShutterStock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב קלקיליה, בן 33, בגין הריגה, התעללות בילדיו ושימוש ברעל מסוכן. אחד הילדים, בן שבע, מת מפצעיו כתוצאה מההתעללות בבית חולים ברשות הפלסטינית והאחר נפצע באורח קשה. כתב האישום מגולל מסכת קשה של אלימות כלפי שני הילדים, מנישואיו הראשונים של הנאשם, מצד האב וכן מצד אשתו הנוכחית.

הגבר התגורר בסמוך לקלקיליה יחד עם אשתו ושני ילדיהם המשותפים, וכן שני הילדים, בן שבע ובן שמונה, שמחזיקים באזרחות ישראלית. במהלך כשבעה חודשים, בהזדמנויות רבות ובתדירות יומיומית נהגו הנאשם ואשתו להכות את שני הילדים בכל חלקי גופם באגרופים ובבעיטות, להצליף בהם באמצעות חפצים שונים, כמו מוט מטאטא, כבל ושרשרת מברזל ולגרום להם לחבלות וחתכים באיברים רבים.

האלימות שנקט הנאשם כלפי שני הילדים הלכה והסלימה בתקופה האחרונה. במקרה אחד, הנאשם הניף את אחד הילדים באוויר, הוציא את פלג גופו מחלון הקומה הרביעית ואמר: "אני לא רוצה אתכם, נמאס לי מכם, התעייפתי מכם". הוא פצע וחתך אותו בידו באמצעות סכין, רכש רעל וניסה לתת לשני הילדים לשתות ממנו; הטיח את השניים בקירות הבית; קשר אותם בחגורות לעמודים בחצר הבית בגשם כשהם ערומים; הורה להם לעמוד ליד רכבו; נהג לעבר גופם ודרס עם גלגלי הרכב את רגליהם; ואף נטש את הילדים בשעת לילה באזור שאינו מוכר להם.

עוד בוואלה! NEWS:
החיבוק של נתניהו לטראמפ מבהיר ליהודי ארה"ב כמה ישראל רחוקה
פרשת המטענים: המשטרה חושדת שהחוליה התכוונה לפגוע באנשים נוספים
הולנד: מאבטח מנהיג הימין הקיצוני הדליף מידע ל"כנופיית מרוקאים"

בניין בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אוגוסט 2012. דו"ח מבקר המדינה, סריקה
מסכת התעללות ארוכה. בית המשפט המחוזי מרכז/סריקה, דו"ח מבקר המדינה

בשמונה בינואר כעס הנאשם על הילדים, הכה אותם בידיו ובאגרופיו בראשם, הצליף בהם באמצעות כבל והכה אותם עם מקל. הוא הטיח את גופו של האח בקיר והכה את בן השבע בראשו ובגופו דקות ארוכות עם כבל ומקל, עד שנפל לרצפה. בהמשך הערב חזרה אשתו של הנאשם לבית והכתה גם היא את הילדים במקל בידיהם. למחרת הכו הנאשם ואשתו את בן השבע, ובשלב מסוים הוא נפל על הרצפה, איבד הכרתו ובהמשך, כתוצאה מהחבלות הקשות בראשו, נקבע מותו.

החקירה נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל מבית חולים במרכז על אודות ילד בן שבע מקלקיליה, בעל אזרחות ישראלית, הסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו כתוצאה מאלימות. במקביל, דווח כי אחיו, בן אותו הגיל, הוכה גם הוא ומת מפצעיו בבית החולים ברשות הפלסטינית.

האב נעצר ב-15 בינואר, הוא נחקר והודה באלימות ובהתעללות קשה וממושכת בילדיו. מעצרו הוארך מעת לעת בעוד שהחקירה התנהלה תחת צו איסור פרסום. עוד נמסר כי לאחר החקירה המורכבת, שהתנהלה במחוז ש"י וכללה איסוף ראיות פורנזיות, שחזור האירועים, שיתוף פעולה עם גורמים רבים, בהם משרד הבריאות, מכון לרפואה משפטית, משרד רווחה וחקירות ילדים הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד מיטל אילן מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי): "מסוכנותו של המשיב מובהקת וברורה ומקימה חזקת מסוכנות ועילת מעצר. מעשיו של המשיב כלפי הילדים מצביעים על התנהגות אלימה בעלת אופי אכזרי, משפיל ומטיל אימה, תוך רמיסת כבודם באופן יום יומי. המשיב ניסה להרעילם, ניגח אותם עם רכבו, קשר אותם לעמודים, דרס את רגליהם עם רכבו והתעלל בהם ממושכות בצורה לא אנושית". עו"ד אילן ביקשה להמשיך במעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully