וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המטענים: המשטרה חושדת שהחוליה התכוונה לפגוע באנשים נוספים

23.2.2017 / 11:15

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של החשודים, אבישי בן דוד ואבנר הררי, בשמונה ימים. השופט החמיא לעבודת החוקרים: "החקירה פורצת גבולות חדשים". הררי לוואלה! NEWS: "ידיי נקיות, עושים עליי עוד סיבוב ביחידה המרכזית"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בתל אביב דן היום (חמישי) בהארכת מעצרם של שני החשודים בפרשת הנחת המטענים, אבישי בן דוד ואבנר הררי. השופט עידו דרויאן קבע כי מעצרם יוארך בשמונה ימים עד יום חמישי הבא. "החקירה מתקדמת במהירות מרשימה, לא זאת בלבד שחומר הקשור לחשדות מתעבה והחקירה פורצת גבולות חדשים", החמיא השופט לעבודת החוקרים.

בדיון מסר נציג המשטרה כי יש בידי החוקרים ראיות הקושרות את החשוד בן דוד לכל ארבעת מקרי הנחת המטענים. הנציג הוסיף במהלך הדיון על מעצרו של הררי כי יש חשד שהחוליה התכוונה לפגוע באנשים נוספים. הנציג הזכיר בדיון כי הררי שומר על זכות השתיקה בחקירות.

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר הררי כי ידיו נקיות. "עושים עליי עוד סיבוב ביחידה המרכזית. הם מחפשים קצת רייטינג. זה גימיק. אין לי מעורבות בכלום ב-100%". הררי סיפר בבית המשפט כי הוא מקווה שישתחרר הביתה היום. בתום הדיון אמר הררי: "כל יום שאני יושב במעצר הוא מיותר. אני חף מפשע, החלטתי להשתקם ואני משתקם. אני עובד בתחנות רדיו, יש לי תכנית שבועית שבה אני נותן פרשנות פלילית".

לקריאה נוספת:
"לא ידעתי": רעייתו של החשוד המרכזי בפרשת המטענים נעצרה
החשוד ש"זימר" והמטענים שהוחבאו: כך נחשף מחסן הנשק בבניין המגורים
פרשת המטענים: מטען אותר בדירה בראשל"צ ששימשה את אחד העצורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבישי בן דוד בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך אמר הררי לוואלה! NEWS: "ברוך השם התחלתי לעשות אלבום. אני בדרך לאלבום, זה נושא יותר מעניין מהעולם התחתון. אני מושמע הרבה ברדיו. פתחתי חנות ירקות הכי יפה בארץ, אני אוהב את הלקוחות שלנו, הם טובים ומדהימים. אני מקווה שיתנו לי להמשיך ולהשתקם. מה לעשות, יש תקלות מדי פעם".

חוליית העבריינים חשודה בהנחת מטענים במכוניותיהם של איש העסקים מאיר שמיר, הזמרת מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא. החוליה, בראשותו של הררי ושבן דוד חלק ממנה, לפני שישה ימים.

כחלק מהפרשה, שלשום אותר מטען חבלה בדירה בראשון לציון, שברשותו של בן דוד וככל הנראה שימשה למחסן עבור החוליה. הדירה הייתה ריקה ולמקום הוזעקו כוחות משטרה, ובהם חבלנים. עם הגעת הכוחות, נתבקשו דיירי הבניין ובניינים סמוכים להתפנות מהאזור. לאחר שנוטרל המטען, הורשו הדיירים לשוב לבתיהם. על פי הערכה, המטען היה ברשותו של בן דוד והוא שהניח אותו בדירה, ששימשה מחסן למטעני חבלה של החוליה.

גילוי המטען התאפשר הודות לכך שהחוקרים הצליחו לדובב את אחד העצורים בפרשת המטענים, והוא שהוביל אותם לדירה ברחוב מאירוביץ' בראשון לציון, שבה נמצאו שני מטעני חבלה ואקדח עם כדורים. המשטרה חושדת כי רעייתו של בן דוד, שנעצרה אף היא, הסתירה את המטענים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הוארך מעצרם של שני החשודים בפרשת המטענים- אבישי בן דוד ואבנר הררי. ניב אהרונסון
הררי, בדיון היום/ניב אהרונסון
ביתו של אבישי בן דוד בו נמצא מטען חבלה, ראשון לציון, 22 בפברואר 2017. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אור רביד
הבניין שבו אותר המטען/אור רביד, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully