וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא איסלנד: "אם הייתי יכול - הייתי מוציא מהחוק פיצה עם אננס"

רבים אינם מחבבים את שילוב הטעמים בין המאפה הפופולרי לבין הפרי הטרופי, אך נראה שגודני יונאנסון הוא הבכיר שבהם. הנשיא הצעיר זוכה לתמיכה נרחבת - אך על פי סקר, 60% מתושבי המדינה האירופית אוהבים גם פיצה בסגנון הוואי

פיצה בסגנון "הוואי". ShutterStock
השילוב המעניין יצא מן החוק? פיצה עם אננס/ShutterStock

רבים מכירים מחיי היום את הוויכוחים על התוספות המתאימות לפיצה ובראשם שאלת היחס לתוספת אננס על גבי המאכל הפופולרי. כעת מתברר שיש מי שלוקח את השאלה הזו ברצינות – עד כדי הוצאה מחוץ לחוק.

נשיא איסלנד גודני יוהאנסון, שתפקידו ייצוגי בעיקר, אמר היום (שלישי) בפגישה עם תלמידים כי היה מוציא את שילוב הטעמים בין אננס לפיצה אל מחוץ לחוק. בביקור בית ספר בצפון המדינה נשאל הנשיא, בין היתר, על יחסו לפיצה בסגנון "הוואי". יוהאנסון לא היסס ואמר כי לא זו בלבד שהוא איננו מחובבי השילוב, אלא שהוא היה פועל במישור החוקי נגד הפיצה עם תוספת האננס, במידה והיה לו הכוח להעביר זאת כחוק במדינה.


עוד בוואלה! NEWS:
המסר המאיים של היועץ הבכיר של טראמפ: "האיחוד הוא מוסד פגום"
האו"ם: שפל בכמות הקרח בקטבים; עלייה בפליטת הפחמן הדו-חמצני
עברת באדום? אולי תגורש מארה"ב: תקנות ההגירה החדשות של טראמפ

הנשיא בן ה-48 הוא הצעיר ביותר שמונה לתפקיד, לאחר שנבחר בחודש אוגוסט בשנה שעברה. יוהאנסון זכה לאחרונה ב- 97% תמיכה בסקר דעת קהל שנערך במדינה. כעת נראה כי אחזי התמיכה בו ירדו, לאור סקר שפורסם בסוכנות ידיעות מקומית ולפיו כ-60% מתושבי איסלנד אוהבים את שילוב הטעמים המיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully