וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים חזרו מחגיגות לקראת מעבר הדירה הצפוי - ונהרגו בתאונה

פואד סלאמה

19.2.2017 / 19:05

רמדאן ואביטל עמאש מג'סר א-זרקא, נהרגו כשחזרו עם בתה של אביטל מארוחה חגיגית בחיפה, והותירו אחריהם תינוק בן חודשיים וכפר שלם באבל. "כל מעיינם היה להתפרנס בכבוד, כולם היו ביחסים טובים איתם"

צילום: כבוי והצלה חוף, בי"ח רמב"ם

בני הזוג רמדאן ואביטל עמאש, שנהרגו אמש (שבת) בהתהפכות מכוניתם בכביש החוף, שבו ממסעדה באזור חיפה, שם חגגו את מעבר דירה הצפוי, כשאירעה התאונה הטראגית. השניים, שנישאו רק לפני שנה וחצי, הותירו אחריהם תינוק בן חודשיים ואת בתה של אביטל, בת השלוש.

בן דודו של רמדאן, אחמד עמאש סיפר לוואלה! NEWS כי אבל כבד נפל על ג'סר א-זרקא. "בני הזוג היו עובדים פשוטים, אהובים ומכובדים. כל המשפחה והכפר אהבו אותם והיו ביחסים טובים איתם", אמר. "כל מעיינם היה לעבוד ולהתפרנס בכבוד".

בתה של אביטל, שהייתה עם השניים במכונית, נפצעה באורח בינוני ועדיין מאושפזת בבית החולים רמב"ם בחיפה. בתאונה נפצעו גם שלושת בני דודיה באורח קל - שני נערים בני 15 ונער בן 13. הלווייתם של הזוג תיערך לאחר תפילת הערב, במסגד אבו-בכר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פרשת ההתעללות: השוטרים התחזו לצוות רפואי כדי להתקין מצלמות נסתרות
נתניהו: "סיכמתי עם טראמפ על הקמת צוותים לבחינת ההתנחלויות"
לקראת המינויים לעליון: עימות בין שקד לשופטים על מועמד המקורב לבנט

גבר ואישה נהרגו וארבעה נפצעו בתאונת דרכים ליד קיבוץ החותרים, 18 בפברואר 2017. דוברות כב"ה
מכוניתם של בני הזוג לאחר ההתהפכות שגבתה את חייהם/דוברות כב"ה

מוחמד טבאש, פרמדיק מד"א שהעניק לפצועים טיפול ראשוני בזירת האירוע, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי אישה כשהיא סובלת מחבלות קשות ולכודה ברכב. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי ולאחר חילוצה בסיוע לוחמי האש נאלצנו לקבוע את מותה במקום. ארבעה פצועים נוספים במצב בינוני שסבלו מחבלות בגופם טופלו על ידי צוותי מד"א הנוספים שהגיעו למקום ופונו לבית החולים רמב"ם".

רס"ר דוד אזולאי מכבאות מחוז חוף אמר כי לאחר שחילצו מהמכונית הפגועה את גופת האם ואת הילדים והנערים הפצועים, הבינו כי הנהג הועף מהמכונית. "התחלנו בסריקות יחד עם השוטרים והאזרנו את אזור התאונה", סיפר. "כעבור זמן קצר הבחנתי הבחין בגופת גבר מוטלת בסמוך לזירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully