וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נגד בחיל האוויר מואשם בעבירות מין בחיילות בבסיס תל נוף

19.2.2017 / 18:50

לפי כתב האישום ביצע י', המשרת כאיש קבע בבסיס, שורה של עבירות מין בחיילות, בהן מגע פיזי ופניות בעלות תוכן מיני מובהק. באחד המקרים נצמד לחיילת במשרדו וכפה עליה לתת לו לגעת בה: "זו בסך הכול נגיעה קטנה ואשחרר אותך, אני לא אונס אותך"

אזיקים. אורי לנץ
כתב האישום הוגש בנובמבר האחרון/אורי לנץ

נגד בחיל האוויר מואשם בביצוע שורה של עבירות מין בחיילות המשרתות בבסיס תל נוף – כך נודע לוואלה! NEWS. על פי כתב האישום, ביצע הנגד מעשים מגונים והטריד מינית כמה חיילות, במגע פיזי ובפניות בעלות תוכן מיני מובהק, בכמה הזדמנויות שונות. הנגד הושעה מתפקידו, וכיום מתנהל הליך גישור בעניינו.

כתב האישום נגד י', המשרת גם הוא בבסיס תל נוף, הוגש בנובמבר האחרון ובו מפורטות שורת עבירות שביצע בחיילות המשרתות בבסיס לאורך שנת 2016; על פי אחד מסעיפי האישום נגדו, קרא י' למשרדו למ', חיילת בדרגת רב"ט, ואמר לה שהוא מעדיף שתלבש מדי א' ולא סרבל עבודה, משום שהם "מדגישים את הגוף". הוא אף הצמיד את סרבלה לגופה, ולאחר מכן שכנע אותה לתת לו לגעת בישבנה – "זו בסך הכול נגיעה קטנה ואשחרר אותך. אני לא אונס אותך עכשיו", אמר לה.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר המורה החשוד ביחסי מין עם תלמידות; עו"ד: "חציית קו מוסרי"
שוטר נוסף מואשם בעבירות מין בחיילת שנסעה עמו בניידת
"איים שישוב לעיר וינקום": ראש עיריית אור יהודה לשעבר נכנס לכלא

מתוכנן לטיסה. ביטאון חיל האוויר, דובר צה"ל
ביצע עבירות דומות בכמה חיילות. למצולמים אין קשר לכתבה/דובר צה"ל, ביטאון חיל האוויר

לאחר מכן נצמד לגופה של מ', כופף את ראשה כלפי מטה והצמיד את איבר מינו לגופה. בהמשך אף הניח את ידה על איבר מינו. בכתב האישום מתואר כי מ', החיילת, קפאה במקום ובשלב מסוים ביקשה מי' שיחדל ממעשיו. בתגובה הוא ביקש ממנה להוריד את הסרבל, ומ' נמלטה מהמקום. אולם י' לא הסתפק בכך. בהזדמנויות נוספות הוא פנה למ' כשהוא מנצל את מרותו עליה, בהתבטאויות מיניות משפילות ופוגעניות.

י' נאשם בביצוע עבירות דומות בחיילות נוספות. אל ב', חיילת נוספת בדרגת רב"ט, פנה בצורה פוגענית ומינית, ואמר לה, בין היתר, "תני לי נשיקה", והעיר הערות על גופה. באחד המקרים ביצע תנועות מיניות לעברה, בשעה שבן זוגה ישב לידה בגבו אליו. במקרה אחר, הרים י' את מכשיר הטלפון הנייד של חיילת אחרת, גם היא בדרגת רב"ט. לאחר שעיין בתמונותיה, אמר לה: "איזה כוסית", "איזה סקסית". גם במקרה אחר העיר לה הערות בעלות אופי מיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דובר צה"ל: "הנגד הושעה מתפקידו"

בגין מעשים אלו מואשם י' בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והתנהגות שאינה הולמת. בימים אלו נמצא התיק בהליך גישור בפני השופט הצבאי, אל"מ כרמל ווהבי, אולם הנגד וסנגורו עדיין לא מסרו מענה לכתב האישום.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "ב-27 בנובמבר 2016 הוגש לבית הדין הצבאי, מחוז חיל האוויר, כתב אישום בעניינו של נגד בשירות קבע בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והתנהגות שאינה הולמת. הנגד הושעה מתפקידו".

סנגורו של החייל, עו"ד מיכה גבאי, מסר בתגובה: "מרשי לא משמש מפקד של אותן חיילות. חלק מהמעשים המתוארים בכתב האישום נעשו בהסכמה. אנחנו מנסים להגיע לגישור שיכלול פרישה מהצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully