וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נוסף מואשם בעבירות מין בחיילת שנסעה עמו בניידת

15.2.2017 / 13:30

לפי כתב האישום שאל השוטר את החיילת שאלות לגבי חיי המין שלה ונגע בה למרות התנגדויותיה. הוא מואשם שהנחה אותה שלא לספר על המקרה, כי בכוונתו "להמשיך לבדוק עוד בנות". השבוע הואשם שוטר אחר באונס חיילת

אילוסטרציה. ראובן קסטרו
השוטר נאשם במעשה מגונה והטרדה מינית/ראובן קסטרו

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד דניאל יעקב, שוטר סיור בנקודת מגילות בן 37, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית של חיילת בשירות חובה בחודש יולי האחרון. על פי כתב האישום, בעת שנסעו השניים בניידת שאל יעקב את החיילת שאלות מיניות פולשניות – בין היתר שאל אם היא בתולה והתעניין לגבי פרטים מחיי המין שלה. לאחר מכן עצר הנאשם את הרכב המשטרתי בנקודה חשוכה, בטענה שהוא זקוק למנוחה, וביקש מהחיילת שתחוש כיצד היד שלו מחוספסת. לאחר מכן נשען לאחור על כסאו, והחל ללטף את החיילת בעורפה.

לפי כתב האישום אמרה לו החיילת כי הדבר אינו נעים לה, והסיטה את ידו, אך הנאשם ביקש ממנה שתעסה אותו, והיא השיבה בשלילה. בהמשך הציע ללמד אותה לעסות, בעודו מניח את ידיו על כתפיה, ומסובב את גופה. המתלוננת קפאה על מקומה, והנאשם עיסה במשך זמן קצר את גבה של המתלוננת ושאל: "נו, נכון שזה נעים?".

עוד בוואלה! NEWS:
ראש עיריית אור יהודה לשעבר דוד יוסף נכנס לכלא חרמון
שני חיילים וגבר נעצרו בחשד להחזקת חומרי פדופיליה ברשת
ראש ישיבה במרכז הארץ מואשם במעשים מגונים בשני קטינים

אילוסטרציה. דרור עינב
"מתכנן להמשיך לבדוק עם בנות"/דרור עינב

למרות תלונותיה הרבות של החיילת, הניח הנאשם עוד מספר פעמים את ידו על עורפה של המתלוננת, ובשלב מסוים גם הניח את ידו על ירכה. מהאישום עולה כי המתלוננת הסיטה את ידו של הנאשם לכיוונו ואמרה לו: "שים אותה שם". לאחר שהניח שוב את ידו על ירכה אמרה לו בתקיפות: "שתישאר שם באזור שלך, אתה לא מתקרב אליי ולא נוגע בי". בהמשך שאל הנאשם את החיילת למידת החזיה שלה, וגם הציע: "את תשני אצלי, או שאני אצלך, אני מעליך". המתלוננת השיבה שהדבר לא יקרה. לאחר מכן אמר הנאשם למתלוננת כי ביקש לבחון כיצד מגיבות בנות גילה למצבים דומים, ולכן ביקש ממנה שלא לדבר על נסיעתם עם אף אחד, מכיוון שהוא מתכנן "להמשיך לבדוק עוד בנות".

עורך דינו של יעקב, איציק כהן, מסר בתגובה: "השוטר מכחיש את המיוחס לו. אין לנו ספק כי משינוהל המשפט תצא האמת לאור. אנחנו מקווים שזה יהיה בהקדם על מנת שיוכל לשוב לשירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

השבוע: שוטר אחר הואשם שאנס חיילת

ביום ראשון הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד משה משה, שוטר בן 49 המשרת כראש משמרת סיור בנקודת קדום שבמרחב שומרון, בגין אונס חיילת בשירות סדיר בעת פעילות משותפת לצה"ל ולמשטרה. משה מואשם גם בהדחה בחקירה, במרמה ובהפרת אמונים. על פי כתב האישום נהג השוטר בניידת שבה ישבה גם החיילת, ונסע לסמטה. שם עצר משה את הרכב, כיבה את אורות הרכב ואנס את החיילת, כשהיא מבקשת ממנו לחדול ממעשיו.

כשהפסיק והציע למתלוננת לעבור למושב האחורי לצורך קיום מגע מיני, החלה המתלוננת לבכות. בהמשך פנה משה אל המתלוננת ואמר לה כי הוא מתחנן בפניה שלא תסבך אותו, ואמר לה: "עשיתי טעות, זה לא היה צריך לקרות". לבסוף הוא הוריד אותה בתחנה ונסע מהמקום.

הארכת מעצר לשוטר המואשם באונס חיילת במהלך פעילות מבצעית. בית משפט מחוזי לוד, 12 בפברואר 2017. אבי כהן
משה בהארכת מעצרו, השבוע/אבי כהן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully