וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בן 49 מואשם באונס חיילת במהלך סיור: "אל תגלי"

12.2.2017 / 14:58

מכתב האישום ובקשת המעצר עולה כי הנאשם החנה את רכבו בסמטה ליד עצים, כיבה את האורות ואנס את החיילת למרות תחינותיה לחדול. לאחר התקיפה המינית, התחנן השוטר בפני המתלוננת שלא תספר על האירוע, ואמר לה: "עשיתי טעות"

צילום: אבי כהן

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד כתב אישום נגד משה משה, שוטר בן 49 המשרת כראש משמרת סיור בנקודת קדום שבמרחב שומרון, בגין אונס חיילת בשירות סדיר בעת פעילות משותפת לצה"ל ולמשטרה. משה מואשם גם בהדחה בחקירה, במרמה ובהפרת אמונים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליאורה נהון, בליל שישה בפברואר, אסף הנאשם את המתלוננת יחד עם שוטר נוסף. החיילת ירדה לנוח במועדון של החיילים בתחנה והמתינה לסיור. משה נכנס כמה פעמים וניסה לשכנע אותה להצטרף אליו לסיור במקום שותפו שנרדם. המתלוננת ביקשה להמתין לתורה, ולסיום סיורו עם שותפו.

בשלב מסוים נכנס משה למועדון, שאל את המתלוננת אם קר לה, ואמר לה: "בואי, אני אחמם אותך". לאחר כמה דקות שב והציע לה לישון בחדרו ובמיטתו. המתלוננת הביעה את חששה כי מישהו ייכנס לחדר והיא לא תחוש בנוח, ודחתה את הצעתו אך משה חזר על הצעתו פעם נוספת. לבסוף הורה לה להעלות את הציוד שלה על רכב הקרקל המשטרתי והשניים יצאו לסיור.

עוד בוואלה! NEWS:
השוטרים הגיעו לסייע לצעיר שאיים להתאבד - ועצרו אותו בגלל שתיל קנאביס
האזרח הערבי שזוהה בטעות כמחבל בפ"ת יתלונן במשטרה: "התנפלו עלי"
בן 27 מתל אביב נעצר בחשד לביצוע מעשה סדום בילדה בת 4

הארכת מעצר לשוטר המואשם באונס חיילת במהלך פעילות מבצעית. בית משפט מחוזי לוד, 12 בפברואר 2017. אבי כהן
שוטר בדיון בבית המשפט/אבי כהן

כשהגיע הנאשם לסמטה בסמוך לעצים, עצר את הרכב וכיבה את אורות הרכב ואנס את החיילת, אף שביקשה ממנו לחדול ממעשיו. הוא הפסיק והציע למתלוננת לעבור למושב האחורי לצורך קיום מגע מיני. בשלב זה החלה המתלוננת לבכות. בהמשך פנה משה אל המתלוננת ואמר לה כי הוא מתחנן בפניה שלא תסבך אותו, ואמר לה: "עשיתי טעות, זה לא היה צריך לקרות". לבסוף הוא הוריד אותה בתחנה ונסע מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניידת משטרה - אילוסטרציה. אלי רוזנטל, חדשות 24
"שוטר ותיק ומוערך"/חדשות 24, אלי רוזנטל

מעיון בבקשת המעצר עולה כי החיילת מיהרה לדווח על האירוע כבר במהלכו כששלחה הודעה למפקדת שלה. החיילת אף סיפרה לחברתה ולבן זוגה על המקרה. משה טען מנגד כי המתלוננת הייתה זו שביצעה בעצמה את האקט המיני. במצוקתה, ותוך כדי מעשה, הבטיחה המתלוננת למשה כי "לא תעשה משהו שיפיל אותו", ורק אם יחדול ממעשיו.

לאחר המעשה הוא המשיך בנסיעה, הוריד את המתלוננת בתחנת המשטרה ונסע מהמקום. בדיוני הארכת המעצר טען סנגורו של משה, עו"ד זוהר ארבל, כי העובדה שהחיילת לא ירדה מהרכב לאחר המעשה מעידה על כך שלא מדובר באונס.

"מדובר בשוטר ותיק ומוערך שמעולם לא דבק בו רבב. מרשי מכחיש את המעשים המיוחסים לו. מעיון ראשוני בכתב האישום ובבקשת המעצר, ניתן להבחין בנקל שמדובר בתיאור הזוי המעלה לא מעט סימני שאלה. אני מציע להמתין בסבלנות להכרעת בית המשפט. מנגד, טען נציג מח"ש כי מדובר בטענה מופרכת, משום שהרכב נסע בשטחים, באזור מסוכן ובשעת לילה, וכי אין לצפות שהמתלוננת תעזוב אותו לבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully