וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המורה החשוד ביחסי מין עם תלמידות; עו"ד: "חציית קו מוסרי"

15.2.2017 / 15:04

מעצרו של המורה לאומנות, בן 45 מהגליל המערבי החשוד במעשי סדום בכוח, בעילת קטינה ומעשים מגונים בקטינה, הוארך בחמישה ימים. השופט נימק את החלטתו לאור חומרת החשדות והחשש לשיבוש חקירה. בא כוחו: "זה היה קשר חברי חם"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

בית משפט השלום בעכו הורה היום (רביעי) על הארכת מעצרו של המורה מכרמיאל החשוד בעבירות מין בחמישה ימים. השופט יעקב בכר קבע כי חומרת העבירות המיוחסות לחשוד והחשש כי ישבש את החקירה מחייבים את הארכת מעצרו.

המורה, בן 45 המתגורר בגליל המערבי, חשוד במעשי סדום בכוח, בבעילת קטינה ובמעשים מגונים בקטינה. התלונה הראשונה נגדו הוגשה בחודש שעבר. במענה לשאלת הסנגור, מדוע המתינה המשטרה שבועות עד למעצרו, השיבה נציגת המשטרה בדיון כי בחודש שעבר נעשו פעולות חקירה רבות לאיסוף ראיות ומעצרו התבצע ברגע שממצאי החקירה אפשרו זאת.

בא כוחו של החשוד, עורך הדין אביעד רייפר, ביקש כי מרשו ישוחרר למעצר בית, אך בקשתו נדחתה. לדבריו, בין החשוד לתלמידה לא היה קשר מיני, אלא קשר חברי חם. "ישנה רק מתלוננת אחת, שמרשי מכחיש כל ביצוע עבירה פלילית כלפיה. לכל היותר מדובר בחציית גבולות מוסריים של גבר נשוי", אמר.

מחקירת המורה עולה כי לפני כמה שנים, בזמן שהחשוד שימש מורה בבית ספר בעיר כרמיאל בתחום האומנות, הוא קיים קשר מיני עם כמה נערות תוך ניצול תפקידו, מצבן הנפשי והתלות בו. החשוד עדיין עוסק בהוראה. בימים האחרונים הגישו כמה מתלמידותיו תלונות במשטרה נגדו. מדוברות המשטרה נמסר כי היא מבקשת עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות או מתלוננים נוספים.

לקריאה נוספת:
שוטר נוסף מואשם בעבירות מין בחיילת שנסעה עמו בניידת
שני חיילים וגבר נעצרו בחשד להחזקת חומרי פדופיליה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully