וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל בבית אבות בירושלים חשוד בהתעללות ובגרימת מוות של קשיש

13.2.2017 / 11:20

בעקבות מותו של בן 90, הוגשה תלונה נגד המטפל הסיעודי לאחר שנראה רוכן מעל מיטתו של הקשיש באופן חשוד. נתיחת הגופה ביססה את החשד לפלילים ומעצרו של החשוד הוארך בשבוע. נבדק חשד לפגיעה בקשישים נוספים

בית אבות. ShutterStock
החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ונעצר בשנית/ShutterStock

מטפל סיעודי בבית אבות בירושלים נעצר לאחרונה ונחקר בחשד לגרימת מוות, התעללות וגרימת חבלה חמורה בקשיש חסר ישע, בעקבות תלונה שהוגשה לפני כשבועיים על ידי מנהלי בית האבות, בעקבות מותו של קשיש כבן 90. החשוד, ששוחרר בתנאים מגבילים לאחר חקירתו ונעצר אתמול (שני) בשנית, הובא לבית משפט השלום בעיר שהאריך את מעצרו בשבוע.

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי ביום שבו מת הקשיש, דיווחה אחת מהמטפלות בבית האבות לממונים עליה כי ראתה את החשוד רוכן מעל למיטתו באופן שהעלה את חשדה. למחרת הוגשה התלונה והחלה חקירת החשוד, ובמקביל גופת הקשיש נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

לאחר קבלת דוח ממצאי הבדיקה מהמכון לרפואה משפטית, התבסס חשד לפלילים בנוגע לנסיבות מותו של הקשיש. לאחר התייעצות עם גורמי הפרקליטות, נעצר שוב החשוד ונחקר במשטרת מרחב מוריה, במקביל להמשיך איסוף הראיות בתיק. במסגרת החקירה, שנוהלה מראשיתה תוך עדכון משפחתו של הקשיש, נבדק בין היתר חשד לפגיעה במטופלים נוספים.

עו"ד דוד ברהו, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את המטפל, מסר: "מדובר במטפל שהגיע לישראל מאירופה לאחר שהתחתן עם אזרחית ישראלית. המטפל מכחיש את כל החשדות ומסר גרסה מפורטת להתנהלותו. חשוב לציין שבשלב זה עדיין לא ברור מה סיבת המוות של הקשיש".

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר בן 49 מואשם באונס חיילת במהלך סיור: "אל תגלי"
השוטרים הגיעו לסייע לצעיר שאיים להתאבד - ועצרו אותו בגלל שתיל קנאביס
בן 27 מתל אביב נעצר בחשד לביצוע מעשה סדום בילדה בת 4

(עדכון ראשון: 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully