וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בגרמניה: עשרות נפגעו מתרסיס פלפל בנמל התעופה בהמבורג

המשטרה הודיעה כי הנוסעים פונו מהמקום, שנסגר בעקבות התקרית. הנפגעים סיפרו על צריבות בעיניים בעקבות החשיפה לחומר, שבתחילה לא התברר מהו. הטיסות חודשו כעבור כשעה. כוחות הכיבוי: "צעיר שחרר את החומר כמעשה קונדס"

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

עשרות בני אדם נפגעו היום (ראשון) מתרסיס פלפל בנמל התעופה בהמבורג שבגרמניה. במקום התפשט ריח רע ונוסעים סיפרו כי סבלו מצריבות בעיניים ומשיעולים, ובמשך זמן רב לא התברר מה היה החומר שפגע בנוסים. המשטרה הודיעה כי חלקים מהנמל נסגרו בעקבות התקרית.

הנפגעים נבדקו על ידי צוותי רפואה במקום וחלקם פונו לבתי החולים, וכל כל הנחיתות וההמראות הופסקו למשך כשעה. דוברת מטעם המשטרה המקומית מסרה כי החומר אותר באזור הבידוק הביטחוני בנמל. "ביטלנו את כל הטיסות ורוב חלקי הנמל פונה", מסרה דוברת הנמל, קארן שטיין.

עוד ידיעות מהעולם
תעלומה באוסטריה: מיהו "הכפיל" של היטלר המסתובב ליד בית הולדתו?
יוון: עשרות אלפי תושבים פונו בשל פצצה ממלחמת העולם השנייה
לחיצת יד הזויה ומשחק גולף: הסופ"ש של טראמפ וראש ממשלת יפן

נוסעים מפונים מנמל התעופה בעיר המבורג, גרמניה, בשל דליפת חומר לא מזוהה, 12 בפברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
נוסעים שפונו מנמל התעופה בהמבורג, היום/צילום מסך, טוויטר

בהמשך נמסר מכוחות הכיבוי של המבורג כי מדובר בתרסיס פלפל, שככל הנראה שוחרר על ידי "צעיר שעשה זאת כמעשה קונדס". על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית, נמסר מכוחות הכיבוי כי הגז שוחרר והתפשט דרך מערכת האוורור במבנה.

גורם בכיר בכוחות הכיבוי הוסיף בשיחה עם סוכנות הידיעות הגרמנית DPA כי אירועים דומים נרשמו בבתי ספר מקומיים בעת האחרונה. לדברי נורברט קוש, "זה כנראה הפך לטרנד לרוקן מחסניות" של תרסיס פלפל במקומות ציבוריים.

(עדכון ראשון: 14:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully