וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: צעיר בן 25 נדקר למוות באזור הטיילת

11.2.2017 / 2:33

הצעיר פונה במצב אנוש לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, ושם נקבע מותו. לדברי המשטרה, ההרוג הוא פלסטיני תושב תרקומיא. סריקות נערכות אחרי חשודים במעשה, והמשטרה פתחה בחקירה

צילום: מד"א

צעיר בן 25 נרצח הלילה (שבת) בדקירות ברחוב מרטין בובר באשדוד, ככל הנראה בסמוך לפאב. חובשים ופרמדיקים שהגיע לזירה מצאו את הצעיר כשהוא במצב אנוש,ופינו אותו לבית החולים ברזילי שבאשקלון תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. לאחר זמן קצר נקבע מותו של הפצוע בבית החולים.

מעט אחרי השעה חצות התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אירוע דקירות בסמוך לחוף מי-עמי באשדוד. לדברי המשטרה, הנרצח הוא פלסטיני תושב הכפר תרקומיא שליד חברון. חוקרי המשטרה, יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי, החלו בחקירת נסיבות המקרה. במקביל לכך נערכות סריקות אחר חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

חיים קראדי, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות העשרים מוטל על הדשא כשהוא עם פצעי דקירה בגופו. הוא היה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, מצבו הקריטי התדרדר וביצענו פעולות החייאה שנמשכו במהלך כל הפינוי לבית החולים כשמצבו אנוש".

עוד בוואלה! NEWS:
בן 50 מתל אביב נעצר בחשד לאונס ומעשים מגונים בבתה של זוגתו
גרסת שרה נתניהו בפרשת המתנות: "מילצ'ן קרא לי סיסטר"
אסיר טיפס מבעד לתקרה, דרך הצנרת ועד לחומה: מה קורה בכלא אשל?

רצח באשדוד, פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת האירוע באשדוד, הלילה/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully