וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופת שלגים עזה פגעה בחוף המזרחי בארה"ב; 1,800 טיסות בוטלו

עשרות סנטימטרים של שלג שהצטברו על הקרקע גרמו לשיבושים בתנועת הרכבות באזור ניו יורק ולהשבתת בתי הספר בעיר. אדם אחד נהרג כשפילס שלג מול בניין במנהטן. ראש עיריית בוסטון קרא לתושבים שלא לצאת מהבית

רויטרס

סופת שלגים עזה משתוללת החל מאתמול (חמישי) בחופה המזרחי של ארצות הברית. הסופה, המכונה "ניקו", פגעה באזורים רבים באזור ניו אינגלנד ובמדינת ניו יורק והביאה לביטולם של כ-1,800 טיסות בנמלי תעופה בסביבת העיר ניו יורק. עד כה ידוע על אדם אחד שנהרג בשל מזג האוויר הקשה, בשעה שפילס את השלג שהצטבר מול בניין במנהטן שבו עבד כשוער.

בין 25 ל-35 ס"מ של שלג הצטברו על הקרקע ברחבי ניו יורק, כשבסנטרל פארק לבדו נמדדו 22 ס"מ. בתנועת הרכבות בין מנהטן ללונג איילנד חלו שיבושים מאז אתמול ונסיעתן של לפחות 20 רכבות בוטלו. בשל השלגים העזים הושבתה מערכת בתי הספר הציבורית בניו יורק.

גם בעיר בוסטון, שבמדינת מסצ'וסטס, הושבתו בתי הספר והעירייה אף קראה לתושבים להישאר בבתיהם בשל השלגים העזים והצטברות קרח על הכביש. "אנחנו קוראים לתושבים שלא לצאת מהבית ברכבם", אמר ראש העיר, מרטין וולש, במסיבת עיתונאים שכינס אמש.

ברחבי ניו אינגלנד הגיע גובה השלג על הקרקע ל-45 ס"מ בשל הסופה. בנוסף לכך, כ-57 אלף בתי אב נותקו מחשמל, בבוסטון וכן בקייפ קוד ובפרובידנס שבמדינת רוד איילנד. הרוחות העזות באזור הגיעו למהירות של 56 קמ"ש.

עוד בוואלה! NEWS:
בית משפט פדרלי דחה את ערעור הממשל על צווי ההגירה
חקירת הפיגוע: עוברי אורח תקפו אזרח ערבי שנחשד כמחבל
חייל ריסס גז מדמיע על חרדים – והותקף על ידי עשרות צעירים

סופת שלגים ברחבי ניו יורק, ארצות הברית, 9 בפברואר 2017. רויטרס
22 סנטימטרים של שלג הצטברו על אדמת סנטרל פארק. אדם נמלט מהסופה בניו יורק, אתמול/רויטרס
סופת שלגים ברחבי ניו יורק, ארצות הברית, 9 בפברואר 2017. רויטרס
אנשים חוצים גשר בניו יורק בשלג, אתמול/רויטרס
סופת שלגים ברחבי ניו יורק, ארצות הברית, 9 בפברואר 2017. רויטרס
אדם צועד בשלג בניו יורק, אתמול/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully