וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כהונה של עשור: היועץ המשפטי של משרד הביטחון פורש בגיל 67

9.2.2017 / 12:52

אחרי 40 שנה בשירות הציבורי, הודיע אחז בן ארי על עזיבה שתיכנס לתוקף בסוף החודש, אף שטרם מונה לו מחליף. לאחרונה מסר עדות במשטרה על פרשת הצוללות, בעקבות שיחה שקיים איתו פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד דוד שמרון

אחז בן ארי, היועץ המשפטי למשרד הביטחון. אריאל חרמוני, מערכת וואלה! NEWS
פורש בגיל 67. בן ארי/מערכת וואלה! NEWS, אריאל חרמוני

היועץ המשפטי למערכת הביטחון, עו"ד אחז בן ארי, יפרוש בשבועות הקרובים עם הגיעו לגיל 67 ובתום עשור בתפקיד.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, מסר: "זה כמעט 40 שנה שאחז משרת את מדינת ישראל. בשנים אלו הוא הוביל תהליכים ושינויים, הן בנושאי ביטחון והן בתחומים רבים נוספים ותרם רבות לאזרחי ישראל בכלל ולחיילי צה"ל בפרט".

בן ארי שירת בפרקליטות הצבאית והגיע לדרגת אלוף משנה. הוא הושאל ללשכת ראש הממשלה יצחק רבין, ולאחר שחרורו שימש בכמה תפקידים ציבוריים, עד שמונה ב-2007 לתפקידו הנוכחי. הוא הודיע על פרישתו המתוכננת לפני כשנה, אך עד כה לא מונה לו מחליף.

עו"ד דוד שמרון  במסע"ת של הליכוד בפרשת העמותות, בית סוקולוב ינואר 2015   15V. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
עו"ד דוד שמרון/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

לאחרונה נקשר שמו של בן ארי בפרשת הצוללות, והוא נקרא למסור עדות במשטרה, אך לא כחשוד. בן ארי הודיע ביולי 2014 למנכ"ל משרד הביטחון דאז, דן הראל, כי עו"ד דוד שמרון, פרקליטו של ראש הממשלה שייצג את המתווך הישראלי מיקי גנור מטעם קונצרן "טיסנקרופ", שוחח עמו בהקשר של מכרז הצוללות: "(...) ביקש לדעת האם אנחנו עוצרים את הליכי המכרז על מנת לשאת ולתת עם לקוחותיו, כפי שנתבקשנו על ידי ראש הממשלה", כתב בן ארי. אתמול דווח בחדשות 2 ובחדשות 10 כי הבדיקה בעניין רכש כלי השיט מגרמניה, שזכתה לשם "פרשה 3000", צפויה להפוך בימים הקרובים לחקירה פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully