וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר חשוד באונס חיילת במהלך פעילות משותפת של צה"ל והמשטרה

השוטר, בן 49 תושב הצפון, חשוד שאנס את החיילת בשעות הלילה, כשהשניים היו לבד בניידת משטרתית במהלך פעילות בשטחים. מעצרו הוארך עד להגשת כתב אישום בתחילת השבוע

צילום: מאצ'י הוף, עריכה:
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטר בהארכת המעצר בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטר סיור בן 50 בדרגת רס"מ ממחוז ש"י נעצר ביום שני האחרון בחשד לאונס חיילת בת 19 ולשיבוש מהלכי משפט.
מעצרו של השוטר הוארך בהסכמת הצדדים עד להגשת כתב האישום ביום ראשון הקרוב.

השוטר, המשרת בתחנת קדום שליד אריאל, נעצר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בעקבות תלונה על המקרה. על פי החשד, האונס אירע ביום ראשון בשעות הלילה בניידת משטרתית כשהשניים היו לבד במהלך משמרת, במסגרת פעילות משולבת של הצבא והמשטרה שבוצעה מעבר לקו הירוק. לדיון הארכת המעצר הגיעו גם אביו ואחיו של השוטר, שסירבו לשוחח עם התקשורת.

עוד בוואלה! NEWS:
שני שוטרים צבאיים מואשמים שלא בדקו פלסטינים - עבור שתייה וסיגריות
הוארך מעצרו של החשוד ברצח אשתו וילדיו בצפון: "חטאתי באשת איש"
נפתח משפטו של הנאשם ברצח תהילה נגר: "רוצח שפל, חיית אדם"

בדיון המעצר שנערך ביום שלישי האחרון, טען החשוד כי החיילת התלוננה גם נגד שוטרים נוספים, מה שמעיד על חוסר אמינותה. בתחילת חקירתו הכחיש כל מגע בינו לבין המתלוננת, אולם לאחר מכן טען כי היא "פיתתה אותו כשהורידה את המשענת ונגעה בעצמה".

נציג מח"ש בדיון אמר כי החיילת התנגדה למעשה שבוצע בה ובשלב מסוים נמלטה מהמקום, "בהזדמנות הראשונה שהייתה לה". השופטת אפרת בוסני מבית משפט השלום בתל אביב, קבעה בהחלטתה בדיון המעצר כי קיים חשד סביר נגד השוטר בגין עבירות של אונס, שיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים.

סנגורו של השוטר החשוד, עו"ד זוהר ארבל אמר לוואלה! NEWS: "על פי המידע שאנחנו מקבלים מהלקוח רב הנסתר על הגלוי, ואנחנו צפויים לגלות לא מעט בעיות במהלך הדיון בחומרי החקירה. הלקוח מכחיש שביצע איזשהו אקט מיני במתלוננת".

עו"ד אלון ברוך, המייצג אף הוא את השוטר, הוסיף: "גם הוא את השוטר החשוד הוסיף, "מדובר בשוטר מצטיין, איש משפחה שאין שום רבב בעברו. הוא תרם למדינה למעלה מ-50 שנה, האשמות המיוחסות הן פרי דמיונה של המתלוננת, כרגע הלקוח שלנו מכחיש כל מעורבות לפרשה עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully