וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מטח הרקטות, באילת מנסים לחזור לשגרה: "מרגישים ביטחון"

שגרתם של עשרות אלפי התושבים וחופשתם של לא מעט נופשים נקטעו ממטח הרקטות שנורה לעבר העיר שלווה באזעקה וברעשי פיצוצי היירוט. אך המבקרים בעיר הדרומית לא מתרגשים: "הבנו שזה אירוע חד פעמי"

צילום: מאיר ועקנין, עריכת וידאו: ניר חן

האזעקה שנשמעה אמש (רביעי) באילת ויירוט מטח הרקטות ששוגר לעברה ממצרים קטעו את שגרת חייהם לא רק של התושבים, אלא גם של לא מעט נופשים ומבלים ששהו בעיר הדרומית. בני זוג בשנות ה-50 לחייהם, שהגיעו ממגדל העמק לנפוש במלון "ספורט קלאב", שבו נפלו רסיסי היירוט של מערכת כיפת ברזל, סיפרו לוואלה! NEWS כי "סיימנו לצפות בהצגה שהייתה במלון, באנו להיכנס לחדר, שמענו את הפיצוצים ונבהלנו, לא הבנו מה קרה".

השניים מספרים כי במלון דיווחו להם כי הפיצוצים נגרמו מרעשי היירוט. "הבנו שנפל רסיס בבריכה. המשכנו לבלות, הבנו שזה אירוע חד פעמי", הוסיפו. " נבהלנו בזמן האירוע, אבל נמשיך את החופש שלנו פה. ראינו כמה אנשים שנבהלו בהתחלה והרגענו אותם, אבל לא ראינו שמישהו עוזב את המלון ומבטל".

עוד בוואלה! NEWS:
האתגר החדש של צה"ל: תגובה בעזה פותחת חזית נוספת בסיני
אחרי ירי הרקטות לאילת: שני הרוגים בתקיפה בגבול עזה-סיני
כיפת ברזל יירטה מטח שנורה מסיני לאילת; רקטה אחת נפלה בשטח פתוח

שרידי יירוטים של כיפת ברזל באילת בבריכה במלון, 8 בפברואר. מדברים תקשורת, אתר רשמי
רסיסי יירוט כיפת ברזל בבריכת מלון "ספורט קלאב"/אתר רשמי, מדברים תקשורת

העיר שבה במהרה לשגרה לאחר האירוע החריג שאירע אמש. "הבוקר עשו כ-12 אלף תלמידינו היקרים את דרכם לגני הילדים ולבתי הספר, ושעת השיעור הראשון הוקדשה בכל מוסדות החינוך לאירוע", מסר ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי. "פסטיבל הג'אז ייפתח הערב, ארבע טיסות נוחתות במהלך היום מארבעה יעדים באירופה והעיר מלאה בתיירים. חגורת הביטחון העוטפת את אילת שוב הוכיחה את עצמה והיא מאפשרת לנו לחיות בתחושת ביטחון".

"זו הזדמנות מצוינת להודות לצה"ל, למשטרה ולחיילי סוללת כיפת ברזל על עבודתם המשובחת", הוסיף הלוי. "בעיקר חשוב לחזור לשגרה ובכך לשדר מסר ברור לאותם ארגונים החפצים ברעתנו ורוצים לשבש את שגרת חיינו שדרכם לא תצלח. זרועות הביטחון ותושבי אילת חזקים ומחוסנים ועומדים איתנים מול גורמי הרשע".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרידי יירוטים של כיפת ברזל באילת בבריכה במלון, 8 בפברואר. מדברים תקשורת, אתר רשמי
רסיסי יירוט כיפת ברזל בבריכת מלון "ספורט קלאב"/אתר רשמי, מדברים תקשורת

אמש נורה מטח רקטות מחצי האי סיני לעבר אילת. מערכת כיפת ברזל יירטה שלוש רקטות, ורקטה רביעית נפלה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם שלקו בחרדה פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ועד כה לא דווח על נזק לרכוש. טרם היירוטים והנפילה נשמעה אזעקה בעיר הדרומית ובקיבוץ אילות הסמוך, ותושבים דיווחו על שמיעת שני פיצוצים חזקים. שרידי יירוטים אותרו בבריכה במלון "ספורט קלאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully