וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו בגורי פנדה מסין משחקים תופסת

8.2.2017 / 12:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

משפחתו של הדר גולדין טוענת כי נפתח חלון הזדמנויות להשיב את גופתו של יקירם, שנהרג במבצע "צוק איתן" באוגוסט 2014. בריאיון לוואלה! TALK עם יעקב איילון אמרו הוריו של הדר כי "אנחנו יודעים שיש עכשיו הזדמנות מול חמאס להביא לפתרון הסאגה הזו, וראש הממשלה יודע את זה".

לוואלה! NEWS נודע כי האחראים מטעם ישראל על המשא ומתן ביקרו בשבוע שעבר בחו"ל במסגרת השיחות בסוגיה. גורמים ישראליים אישרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי מתקיימים מגעים, אולם הודגש כי "אנחנו עדיין לא שם", והמשא ומתן עדיין לא הבשיל לכדי עסקה.

גרמניה גינתה היום את חוק ההסדרה ואמרה כי האמון שלה במחויבותה של ממשלת ישראל לפתרון שתי המדינות "התערער באופן יסודי". "רבים בגרמניה מאוכזבים מהצעד הזה", נמסר בהודעה.

מספר הניגשים לבגרות ברמת חמש יחידות במתמטיקה הכפיל עצמו בחמש שנים – כך עולה מנתוני משרד החינוך. על פי נתוני המשרד, השנה חל גידול של כ-4,000 ניגשים לעומת השנה שעברה.

מבקרים במכון לחקר דובי הפנדה במחוז סיצ'ואן שבסין, קיבלו מופע של ממש משני גורים ששיחקו תופסת. השניים רדפו אחד אחרי השני וזכו לקריאות התפעלות מהצופים מהצד.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות וייתכן גשם קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully