וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שעות שינה וארוחת בוקר מול הטלוויזיה: החיים של הנשיא טראמפ

נשיא ארה"ב סיפר כי הוא הולך לישון בכל לילה אחרי חצות, ומתעורר כבר ב-5:00. לאחר מכן, הוא קורא עיתונים וצופה ב"חדשות המזויפות", כלשונו. "הם הופכים סיפור חיובי למשהו רע"

רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מספר כי הוא ישן בין ארבע לחמש שעות בלילה, וכי הוא קורא עיתונים וצופה בטלוויזיה במהלך ארוחות הבוקר שלו. בריאיון לרשת פוקס, שפורסם הלילה (רביעי), תיאר הנשיא את שגרת חייו בבית הלבן, שאליו נכנס בחודש שעבר. "אני עובד במשך הרבה מאוד שעות, עד חצות או אחת בבוקר", אמר טראמפ בן ה-70, שהוסיף כי הוא מתעורר בכל בוקר בשעה 5:00.

כשסיפר על שגרת ארוחת הבוקר שלו, לא חסך טראמפ מביקורתו הקבועה על כלי התקשורת. "אני מסתכל, רואה את השקרים, אני קורא לזה 'פייק ניוז'", אמר נשיא ארצות הברית בריאיון שקטעים ממנו כבר פורסמו בימים האחרונים, חלקם – כמו ההגנה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין – עוררו סערה. "כמה חוסר הגינות, הם לוקחים סיפור חיובי, סיפור שאני יודע שהוא חיובי, והופכים אותו למשהו רע. לפעמים אני אפילו חושב שאני הולך לקרוא משה ונחמד. ואז הם משנים זאת לחלוטין. אלו 'פייק ניוז'".

לדברי טראמפ, החוויה בהיותו נשיא והשהיה בבית הלבן "היא במדיה מסוימת חוויה סוריאליסטית". נשיא ארצות הברית הוסיף כי "למרות זאת, אתה חייב להתגבר על כך מאחר שיש עבודה רבה לעשות. בין אם זאת העבודה או מדינות אחרות שבאמת שונאות אותנו, ורוצות לפגוע בנו, צריך להתגבר על כך".

לקריאה נוספת בנושא
ארדואן וטראמפ שוחחו לראשונה: "לפעול יחד נגד דאעש בסוריה"
ממשל טראמפ לביהמ"ש: "המדינות שמהן נאסרה הכניסה מאיימות על ארה"ב"

מלניה (לובשת ז'יבנשי) ודונלד טראמפ מגיעים לשדה התעופה הבינלאומי של פאלם ספרינס, פלורידה, 3 פברואר 2017. AP
עובד קשה. טראמפ ורעייתו מלניה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully