וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המוביל בצרפת מכחיש: לא קיימתי רומן עם גבר

עמנואל מקרון, שעקף בסקרים את המועמד השמרני פיון שהסתבך בפרשת כספים הקשורה למשפחתו, נאלץ להדוף דיווחים כי היו לו יחסים עם מנכ"ל תחנת רדיו. "אם שמעתם על כך, זה כנראה כי ההולגרמה שלי ברחה", ניסה להתבדח ולהרגיע את תומכיו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

המועמד המוביל לנשיאות צרפת עמנואל מקרון מכחיש כי ניהל רומן עם גבר מחוץ לנישואים. שר הכלכלה והבנקאי לשעבר שיפר את סיכוייו לצאת המנצח בבחירות שיתקיימו באפריל, אחרי פרשת כספי הציבור שאליו נקלע המועמד השמרני פרנסואה פיון, עד לא מכבר המועמד המוביל. השמועות הללו מופצות זה זמן מה ברוסיה, שמעוניינת לראות את מנהיגת הימין הקיצוני בתור הנשיאה הבאה.

אתמול בערב אמר מקרון בעצרת תמיכה בפריז כי "אם נאמר לכם שיש לי חיים כפולים עם גאלה, זה ככל הנראה משום שההולגרמה שלי ברחה". הוא התייחס בדבריו למנהל "רדיו צרפת" מתיו גאלה. דוברת מטעמו של מקרון אמרה כי דבריו היו "הכחשה ברורה של השמועות על חייו הפרטיים".

מקרון בן ה-39 נשוי לבריז'יט טרונייה, שהייתה מורתו בתיכון וגדולה ממנה ב-25 שנה. "זה לא מכבד את בריז'יט, קודם כל. אנחנו ביחד מהבוקר ועד הערב, והיא תוהה באופן קובע איך מבחינה פיזית אני בכלל יכול לעשות משהו", צחק מקרון.

בחירות בצרפת 2017 | כותרות אחרונות
מועמד הימין בצרפת: מתנצל על העסקת משפחתי - אך לא אפרוש
מועמדת הימין הקיצוני בדרך לנשיאות: "שהמהגרים יישארו במדינותיהם"
צרפת: סרקוזי יעמוד לדין בגין מימון קמפיין הבחירות לנשיאות

מועמד המרכז לנשיאות צרפת עמנואל מקרון בוועידה עסקית, פריז, 31 בינואר 2017. רויטרס
בינתיים, הוא עדיין מוביל בסקרים. מקרון/רויטרס

לפי הסקרים, מקרון מוביל בפער קטן על פיון בסיבוב הראשון, אך מפגר אחרי מנהיגת הימין הקיצוני מארין לה פן. רק שני המקומות הראשונים מהסיבוב הראשון, שיתקיים ב-23 באפריל, יעפילו לסיבוב השני ב-7 במאי. שם , הסקרים חוזים ניצחון של מקרון בפער ניכר על לה פן.

המרוץ לנשיאות צרפת, שיהיה אחד מני כמה מערות בחירות מכריעות באירופה, אפוף בסקנדלים מאז יצא לדרך. פרט להסתבכות של פיון, גם הנשיא לשעבר ניקולא סרקוזי – שהפסיד לו בפריימריז על ייצוג המפלגה השמרנית – שקוע עד צוואר. היום הוחלט להעמיד אותו לדין על שימוש לא-חוקי בכספי ציבור במהלך הקמפיין שלו ב-2012, כשניסה לזכות בכהונה שנייה אך הפסיד לפרנסואה הולנד הסוציאליסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully