וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מטאור חלף בשמי שיקאגו

7.2.2017 / 10:44

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

כתב אישום חמור הוגש הבוקר נגד ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני. שמעוני נאשם בעבירות של קבלת שוחד בסך מאות אלפי שקלים ובהפרת אמונים.

לפי כתב האישום, בשנת 2014 קיבל שמעוני מכתבי דרישה משתי נשים שהעלו נגדו טענות לפגיעה מינית מצדו. לאחר משא ומתן, הוא חתם עמן על שני הסכמי פיצוי, שבמסגרתם נדרש לשלם להן יותר ממיליון שקלים. כדי לגייס את הכסף, פנה שמעוני לאחיו עופר ולנאשם נוסף בפרשה, מנשה פונטה. השניים פעלו לגיוס הכסף מיזמים ומקבלנים שונים הפועלים באשקלון.

חוק ההסדרה עבר הלילה בכנסת בקריאה שנייה ושלישית. החוק עבר ברוב של 60 תומכים לעומת 52 מתנגדים, וללא נוכחות ראש הממשלה נתניהו. ארגוני שמאל הודיעו כי יעתרו לבג"ץ נגד החוק.

מנכ"ל חברת התרופות טבע ארז ויגודמן הודיע הלילה על התפטרותו, זאת לאחר שלאחרונה איבדה החברה את תוקף הפטנט על תרופת הקופקסון. פרופ' יצחק פטרבורג מונה למנכ"ל בפועל.

שוטרים משיקגו תפסו במצלמת הרכב שלהם מטאור שחלף בשמי העיר אמש. מאות בני אדם דיווחו לרשויות על המטאור, שנצפה גם בוויסקונסין ובמדינות נוספות בארצות הברית.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה ניכרת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully