וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: 500 בני משפחה בסין התכנסו לתמונה בלתי נשכחת

6.2.2017 / 16:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

מערכת הביטחון סיכלה באחרונה פיגוע של תשתית חמאס בחברון ובתוך תחומי הקו הירוק – כך הותר היום (שני) לפרסום. שני פלסטינים מחברון וכן תושב ואדי ערה נעצרו בחשד שעסקו בתכנון פיגועי ירי, מטען וחטיפה.

בחקירתם נחשפה תשתית רחבה של חמאס שאספה מידע על מקומות שונים בארץ במטרה להוציא לפועל פיגוע, ובהם בסיס צבאי באזור כפר קרע, תחנת הרכבת בבנימינה, בית הכנסת הגדול בזיכרון יעקב ותחנת אוטובוס באזור ואדי ערה, שבה נמצאים בעיקר חיילים. כתב אישום הוגש היום נגד השלושה בבית המשפט המחוזי בחיפה.

פועלי משרד הביטחון הגיעו הבוקר למאחז עמונה והחלו בעבודות לקראת הריסת הבתים ותשתיות במקום. מחר צפויים הפועלים להרוס את מבני הקבע ולפנות את הפסולת שתישאר על ההר.

שרת התרבות מירי רגב כתבה היום בעמוד הפייסבוק שלה כי הכנסת תעביר הערב את חוק ההסדרה. לדבריה, החוק "יעשה צדק היסטורי ויסדיר אלפי בתים בהתיישבות ביהודה ושומרון".

משפחה אחת בסין התכנסה לתמונה משפחתית מדהימה במיוחד. 500 בני משפחת רן התכנסו בכפר שישקון לצילום היסטור של 31 דורות. למשפחה 1,000 צאצאים נוספים הפזורים ברחבי סין.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully