וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: דונלד טראמפ ענק עשוי שלג מככב בפסטיבל ביפן

6.2.2017 / 12:43

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ייפגש עם מנהיגי מדינות נאט"ו בחודש מאי הקרוב - כך מסר היום הבית הלבן. במקביל, הודיע דובר הקרמלין ברוסיה כי מדינתו דורשת התנצלות מרשת פוקס, לאחר שמגיש הרשת ביל אוריילי כינה את הנשיא פוטין רוצח במהלך ראיון עם טראמפ.

במהלך הריאיון, ששודר אתמול וחלקים ממנו פורסמו בימים האחרונים ועוררו סערה בעקבות מה שנראה כיחס סלחני של טראמפ לפוטין, שאל אוריילי את טראמפ אם הוא מכבד את פוטין, ונענה בחיוב. "כן, למה?", שאל המראיין, והוא החזיר: "אני מכבד אותו כפי שאני מכבד הרבה אנשים. זה לא אומר שאני אסתדר איתו. הוא מנהיג של מדינה. אני חושב שעדיף להסתדר איתו מאשר לא. אם הם יעזרו לנו במאבק בדאעש זה דבר טוב".

רקטה התפוצצה הבוקר (שני) בשטח פתוח באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר מכן, תקף צה"ל והשמיד עמדה של חמאס בצפון הרצועה.

מספר בכירים בעיריית צפת נעצרו היום במהלך פשיטה של המשטרה על משרדי העירייה. העצורים חשודים בקבלת שוחד ובעבירה של מרמה בנוגע למיזמי נדל"ן במעורבות העירייה.

ביפן נפתח היום פסטיבל השלג השנתי. בין המיצגים המרשימים, דמויות מסרטי קולנוע, סלבריטאים ואפילו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כולם עשויים שלג. אחד המיצגים הגדולים בתערוכה הוא שער הניצחון המפורסם מפריז, שמתנשא לגובה של 17 מטרים, כשליש מגודלו של השער המקורי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה והטמפרטורות יהיו רגילות בעונה. מחר – התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully