וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 71 ביקשה מהשופטת מעצר בית - ונשלחה לבית מלון בתל אביב

6.2.2017 / 0:27

אישה החשודה כי תקפה את בעלה משום שלא קיים איתה יחסי מין, הגיעה להארכת מעצרה וסיפרה: "אני מנקה ומבשלת - והוא לא מתייחס אליי". השופטת דחתה את בקשת המשטרה להארכת מעצרה - ושלחה את האישה, לפי בקשתה, למקום שבו "תקבל ספא ופינוקים"

בריכה פרטית. ShutterStock
החשודה הורשתה ליהנות משירותי המלון/ShutterStock

פסיקה לא שגרתית נפסקה בסוף השבוע בבית משפט השלום בתל אביב, באחד מהמקרים יוצאי הדופן שנתקלה בהם שופטת המעצרים רונית פוזננסקי כץ. במסגרת המקרה, הובאה להארכת מעצר אישה בת 71 לאחר אירוע אלימות במשפחה. לפי החשד, האישה תקפה את בעלה וגרמה לו לחבלות ולנזק בבית.

האישה, שנעצרה על ידי חוקרי מרחב יפתח בפיקודו של נצ"מ דני לוי, סיפרה במהלך העימות בינה לבין בעלה כי הרקע לוויכוח האלים היה התסכול שלה מחיי הזוגיות שלהם והפעילות המינית של השניים. "אני מנקה, מבשלת, דואגת לו, והוא לא מתייחס ולא מקיים איתי יחסי מין", טענה בפני חוקרי המשטרה בכאב.

החוקר, רס"ב משה פויסטרו, ביקש מהשופטת להאריך את מעצרה ביומיים ואף לשלוח אותה להסתכלות פסיכיאטרית - אך השופטת שמעה את האישה וככל הנראה הסיפור נגע ללבה. האישה ביקשה מעצר בית אך בהרחקה מבעלה, אף ביקשה "פינוק וטיפולי ספא". ואכן, השופטת דחתה את בקשת המשטרה ופסקה מעצר בית במלון רנסאנס שעל חופי תל אביב. היא אסרה עליה לצאת מהמלון במשך שלושה ימים, אבל אפשרה לה לקבל את הטיפול שהוא מציע בתחומו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
טראמפ על השהיית צו ההגירה: "תאשימו את השופט אם משהו רע יקרה"
דוח: דאעש מגייס ילדים פליטים בירדן ובלבנון - תמורת כסף ומזון
מצבו של הרב שטיינמן מוסיף להחמיר; מקורביו מבקשים להתפלל עבורו

(עדכון ראשון: 23:09)

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully