וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיות אלאור אזריה חולקו בחינם בסניפי רמי לוי: "משלם בשביל כולנו"

3.2.2017 / 0:35

תמונת החייל שהורשע בהריגה התנוססה על גבי שקיות הניילון מחוץ לסניף הרשת בדרום לרגל יום הולדתו. רמי לוי, מייסד הרשת, שטען כי לא היה מודע ליוזמה תחילה, בירך עליה: "כל חייל שהולך לצבא הוא הבן של כולנו - לטוב ולרע"

ספק 500

חודש לאחר שנכנסה לתוקפה הרפורמה בשקיות הניילון חיכתה אתמול (חמישי) הפתעה לקונים בסניף רשת המזון הקמעונאית "רמי לוי שיווק השקמה" - שקיות שעליהן הודפסה תמונתו של החייל שהורשע בהריגה, אלאור אזריה. על השקיות גם נכתב: "אלאור משלם בשביל כולנו. מזל טוב ליום ההולדת. אוהבים עם ישראל".

רמי לוי, איש העסקים ובעליה של רשת "רמי לוי – שיווק השקמה", שבעקבות פנייה מוואלה! NEWS ערך בדיקה בשורותיו, סיפר: "אחד המנהלים אישר לי שאכן ביממה האחרונה חולקו מחוץ לסניף קסטינה בדרום מחולקות לקונים שקיות ניילון בחינם, ועליהן מתנוססת תמונתו של אזריה וברכה ליום הולדתו". לדבריו, "כל חייל שהולך לצבא הוא הבן של כולנו – לטוב ולרע, מדובר ביוזמה חיובית מבחינתי ואין בכוונתי להפריע לה, בטח ובטח שאינני מתנגד לכך ששקיות אלה יחולקו חינם אצלנו ברשת". עם זאת, בהנהלת הרשת הדגישו כי אין הדבר נעשה באישורה.

עוד בוואלה! NEWS:
אזריה בבית הדין: "המשפחה שלי התרסקה, מבקש רחמים"
מח"ט כפיר במשפט אזריה: "טעיתי כשהבטחתי לאביו שיפגוש בכירים בצה"ל"
שלב הטיעונים לעונש: סניגורי אזריה רשמו ניצחון ראשון

קמפיין תמיכה בחייל אלאור אזריה, פברואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
השקיות שחולקו בסניפים/צילום מסך, פייסבוק

השקיות עם דיוקנו של אזריה עוררו שיח ער ברשת. הגולש צבי שטאובר, מנהל קבוצת הפייסבוק "מרחיבים שורות בבית היהודי", העלה את התמונה וכתב: "מי היה מאמין שהשר להגנת הסביבה אבי גבאי יפעיל קמפיין של אלאור אזריה?". גולש אחר הוסיף: " מזל טוב אלאורי! מצטער שככה אתה חוגג, אוהב אותך ילד". גולשים נוספים כתבו כי "אפקט אזריה מגיע לחנויות", "המחאה לשחרור עכשיו גם בסופרים".

לפני חודש הרשיע בית הדין הצבאי המיוחד בקריה פה אחד את סמל אזריה, שירה למוות במחבל מנוטרל על הקרקע בחברון במרץ 2016, בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת. בתחילת השבוע, בתום שלב הטיעונים לעונש, דרשה הפרקליטות הצבאית עונש מאסר בין שלוש לחמש שנים לצד הורדה לדרגת טוראי. אזריה עצמו עלה שוב על דוכן העדים ופנה ללבם של השופטים: "יותר מעשרה חודשים שאני כלוא" אמר, "המשפחה שלי התרסקה, מבקש רחמים". גזר דינו של אזריה צפוי להינתן במחצית השנייה של חודש פברואר.

(עדכון ראשון: 22:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully