וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתקיפה מתואמת: שני אסירי חמאס דקרו סוהרים בשני בתי כלא שונים

2.2.2017 / 0:12

שני הסוהרים נדקרו בבתי הכלא קציעות ונפחא. בשב"ס בוחנים אם היה תיאום בין השניים, בין היתר באמצעות טלפון סלולרי או על ידי המשפחות. "אלו שני פיגועים מתוכננים", אמר גורם בשב"ס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוקטים יד קשה נגד אסירי חמאס בעקבות האירועים". כלא קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני סוהרים נפצעו הערב (רביעי) בשני אירועי דקירה בשני בתי כלא שונים על ידי אנשי חמאס. שני האירועים התרחשו בהפרש של כמה דקות האחד מהשני. במקרה הראשון הותקף סוהר באמצעות דוקרן מאולתר בכלא קציעות, ובמקרה השני נדקר סוהר בכלא נפחא.

בשני המקרים אסירי החמאס הם שתקפו את אנשי שב"ס, דבר שמגביר את החשד במערכת הביטחון כי היה תיאום בין התוקפים. "מדובר בשני פיגועים מתוכננים ומתואמים בין בתי הכלא, כאשר מי שעומד מאחורי הפיגועים הם ראשי החמאס בכלא שתכננו את הדקירות", אמר גורם בשב"ס, "אנו רואים את האירועים בחומרה רבה וכבר בשעות האחרונות נוקטים יד קשה נגד אסירי חמאס בעקבות האירועים האלה, ומבצעים שורה של צעדים בבתי הכלא".

בשלב זה מתחקרים בשב"ס את המקרים ומנסים לברר כיצד תואמו הפיגועים. בין הדרכים שנבדקות, נבחן אם היה קשר בין התוקפים שנמצאים בשני בתי סוהר שונים באמצעות טלפון נייד, תופעה שבה מנסים להיאבק בשב"ס. אפשרויות אחרות הן כי הפיגועים תואמו באמצעות עורכי דין או דרך ביקורי משפחות שהיו בבתי הכלא נפחא וקציעות.

(עדכון ראשון: 22:09)

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פינוי עמונה: 30 משפחות פונו מהמאחז; 24 שוטרים נפצעו, 13 נעצרו
ממשל טראמפ מזהיר את איראן בעקבות הניסוי: "מסכנת חיי אמריקנים"
חוק המואזין חוזר: ישראל ביתנו דורשת להעלותו להצבעה בשבוע הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully