וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירות ארה"ב במסר מרגיע לישראלים: "הוויזות לא בוטלו"

31.1.2017 / 17:20

השגרירות בתל אביב פרסמה הודעת הבהרה בעקבות הסערה סביב הצו הנשיאותי של טראמפ, המגביל את הכניסה משבע מדינות בעלות רוב מוסלמי. "ממשיכים לטפל בבקשות ויזה לילידי ארצות אלה, כל עוד אין להם דרכון בתוקף מהן"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

שגרירות ארצות הברית בתל אביב פרסמה היום (שלישי) עדכון לאזרחים ישראלים ילידי אחת משבע המדינות בעלות רוב מוסלמי שכלולות בצו של הנשיא דונלד טראמפ מסוף השבוע, והוגבלה כניסת אזרחיהן לארצות הברית. "אם בדרכון הישראלי שלכם אשרת כניסה, נולדתם בעיראק, איראן, לוב, סומליה, סודאן או תימן, ואין לכם דרכון בתוקף ממדינות אלה, הוויזה תקפה".

עוד נמסר מהשגרירות כי "אנחנו ממשיכים במקביל לטפל בבקשות ויזה לילידי ארצות אלה, כל עוד אין להם דרכון בתוקף מהמדינות האלה ולא הצהירו על היותם אזרחי המדינות האלה". בסיום ההודעה, הובהר כי "האישור הסופי להיכנס לארצות הברית תמיד נקבע בנמל הכניסה. אין לנו מידע נוסף בשלב זה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הדיח את התובעת הכללית הזמנית שסירבה להגן על צווי ההגירה
מאפיל על הנשיא: היועץ האנטישמי של טראמפ צובר עוד סמכויות
מוזיאון השואה נגד טראמפ: "הבנה של ההיסטוריה היא קריטית"

שגרירות ארצות הברית בתל אביב. AP
השגרירות בתל אביב/AP

הצו הנשיאותי שעליו חתם טראמפ בסוף השבוע מגביל את הכניסה לשטח ארצות הברית משבע המדינות לתקופה של 90 ימים, ובפרק זמן זה אמור הממשל האמריקני לקבוע "שיטה יעילה" לסינון אזרחי אותן המדינות. הצו השנוי במחלוקת חטף ביקורות חריפות בארצות הברית וברחבי העולם, בטענה כי הוא פוגע במבקשי מקלט, גזעני כלפי מוסלמים ואינו יעיל במאבק בטרור.

הלילה הדיח טראמפ את התובעת הכללית בפועל סאלי ייטס ואת ראש רשות אכיפת ההגירה והמכס דניאל רגסדייל, בצל הסערה סביב הצו הנשיאותי. ייטס, שמונתה לתפקיד בשלהי כהונתו של הנשיא הקודם ברק אובמה והתבקשה על ידי טראמפ להישאר בתפקיד עד למינויו הרשמי של מחליפה המיועד ג'ף סשנז, הכריזה כי לא תגן בבית המשפט על עתירות נגד הצו. היא הוסיפה במזכר לפקידי משרד המשפטים כי "האחריות שלי היא להבטיח שהעמדה של משרד המשפטים היא לא רק חוקית, אלא משקפת היטב את רוח החוק אחרי בחינה של כל העובדות".

"ייטס, מינוי של אובמה, היא חלשה בנושא הגבולות ובנושא ההגירה", נכתב בהודעה הרשמית על פיטוריה מטעם הבית הלבן. "הגיע הזמן להיות רציניים לגבי ההגנה על מדינתנו. לקרוא לסינון מעמיק יותר לנוסעים משבעה מקומות מסוכנים זה לא קיצוני, אלא הגיוני ונחוץ".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנה נגד מדיניות ההגירה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מול שגרירות ארה"ב בתל אביב, 30 בינואר 2017. רויטרס
הפגנה נגד מדיניות ההגירה של טראמפ, תל אביב, אתמול/רויטרס
הפגנה נגד מדיניות ההגירה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מול שגרירות ארה"ב בתל אביב, 30 בינואר 2017. רויטרס
הפגנה נגד מדיניות ההגירה של טראמפ, תל אביב, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully