וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: אדם עלה בלהבות – והמשיך ללכת ברחוב

31.1.2017 / 14:46

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צה"ל הפיץ צו צבאי המורה לתושבי המאחז הבלתי חוקי עמונה להתפנות מבתיהם עוד יומיים. הצו הופץ הבוקר (שלישי) ברחבי המאחז וניתן ל-48 שעות. בג"ץ החליט כי פינוי עמונה יתבצע עד 8 בפברואר. "לא נרתעים משום דבר. מחכים למדינה שתתעשת ותסדיר את עמונה. הכוח בידם למנוע את ההריסה המיותרת הזו", מסרו תושבים בעמונה.

הצו מכריז על מבני המאחז בלתי מורשים. "לאחר 48 שעות מיום פרסום צו זה לא ייכנס אדם לתחום ההכרזה ולא ישהה בו", נכתב בצו. "בעליו או מחזיקיו של כל רכוש המצוי בתחום ההכרזה חייב להוציאו אל מחוצה לו". שוטרי מחוז ש"י הונחו אתמול להישאר בכוננות של 12 ואף 24 שעות לקראת הפינוי, עד לאחר סוף השבוע. כמו כן, כוחות משטרה מהצפון יגיעו לתגבר באזור.

ראש הממשלה נתניהו התייחס היום למשבר ביחסים עם מקסיקו שנגרם בעקבות ציוץ שלו לגבי החומה שמתכנן טראמפ. "יש לנו יחסים טובים עם מקסיקו וימשיכו להיות לנו כאלה", אמר נתניהו.

גבר כבן ה-60 נהרג היום מפגיעת אוטובוס בחניון אתר החרמון. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו לאחר כמה ניסיונות החייאה במקום. הנסיבות נבדקות.

חם ברשת: תושב ניו יורק צילם אדם עולה בלהבות ופשוט ממשיך להתהלך ברחוב כאילו לא קרה דבר. הצלם פנה אל האיש ושאל אותו אם הוא זקוק לעזרה, אולם הוא המשיך ללכת. את ההסברים שלכם לתופעה אתם מוזמנים לכתוב בתגובות.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה נוספת במידות החום ויהיה גשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully