וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חשד כי ארבעה אנשי עסקים נוספים סיפקו מתנות לשרה ויאיר נתניהו

בחדשות 10 חשפו כי המשטרה חושדת שמלבד איש העסקים מילצ'ן, העניקו אחרים מתנות לבני משפחת ראש הממשלה. במקביל, בחדשות 2 נחשפה גרסתו של מילצ'ן: המתנות ניתנו לפי דרישה, לא ציפיתי לקבל דבר בתמורה

צילום: גדעון צנטנר

במשטרה חושדים כי לפחות ארבעה אנשי עסקים אחרים מלבד המיליונר ארנון מילצ'ן סיפקו באופן שיטתי מתנות ליאיר ושרה נתניהו, על פי בקשתם - כך דווח אמש (שישי) בחדשות 10. בדיווח הודגש כי אנשי העסקים אינם חשודים משום שהם אינם אנשי ציבור.

במקביל, נחשפה גרסתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן, החשוד במתן טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו בדיווח בחדשות 2. לפי עדותו, מתן הסיגרים, השמפניות והתכשיטים, נמשך תקופה ארוכה לפי דרישה ספציפית ומפורטת, שבמסגרתה עלו בקשות ותזכורות לחידוש המלאי. הוא ציין כי לא הייתה לו ציפייה לקבל דבר בתמורה.

עוד בנושא:
נתניהו נחקר במעונו במשך יותר מ-3 שעות; צפוי להיחקר שוב בשבוע הבא
20 שנות שלטון בחקירה: למה המנהיגים שלנו מסתבכים עם החוק?
נתניהו: "אותי חוקרים? זו בדיחה. מותר לקבל מתנות מחברים"

איש העסקים ארנון מילצ'ן. GettyImages
"מערכת יחסים חברית". מילצ'ן/GettyImages

לפי הדיווח, מילצ'ן אמר לחוקרים כי מתן המתנות, שנאמדו בסכומים של מאות אלפי שקלים, החל ביחסי חברות ונמשך במתכונת ייחודית רק לנתניהו ורעייתו שרה. לדבריו, לא מדובר היה בסכומים משמעותיים עבור איש עסקים במעמדו, והקבלות נשמרו לא כראיה אלא כחלק מהמערך החשבונאי של ניהול הכספים.

מילצ'ן סיפר בחקירתו על טיב היחסים עם הזוג נתניהו ואמר כי גם אם מתן המתנות היה "מוזר ומעורר אי נוחות", הן ניתנו כחלק ממערכת יחסים חברית עם הזוג נתניהו. לדבריו, לא הייתה לו ציפייה לקבל דבר בתמורה ומשום שממילא אין לו אינטרס עסקי בישראל. בחדשות 2 ציינו כי מניות ערוץ 10, שבהן מחזיק מילצ'ן, מוגדרות נאמנות. איש העסקים הגדיר את מערכת היחסים כ"חלק ממערכות יחסים ברמות האלה שבין אנשי הון לאנשי ציבור בכירים".

מלשכת נתניהו נמסר: "אנו עדים לשיטפון של הדלפות שקריות ומגמתיות, שמטרתן להכפיש את ראש הממשלה ומשפחתו, ולבצע הפיכה שלטונית לא בקלפי. בניגוד לנטען בהדלפה השקרית שפרסמתם, מעולם לא הייתה אספקה קבועה של שום דבר, ולא היו תכתיבים או דרישה מצדה של משפחת נתניהו. מה שכן היה זה מתנות הדדיות בין חברים טובים".

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully