וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פורץ ניסה להימלט מדירה בתל אביב – וקפץ אל מותו

26.1.2017 / 17:00

גבר בשנות ה-30 לחייו הזמין מנעולן שיפרוץ דלת דירה שטען כי הוא בעליה. לאחר שפרץ את הדלת חשד כי מדובר בפורץ - ונעל אותו בתוך הדירה. המשטרה חושדת כי הוא ניסה לקפוץ למזגן בקומה תחתונה בניסיון להימלט, אך פספס אותו וצנח אל מותו

ניידת שיטור עירוני, ראשון לציון. אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
הגבר לא זוהה כעבריין במאגר המשטרה/ראובן קסטרו

המשטרה חוקרת את נסיבות מותו של גבר בשנות ה-30 לחייו שנהרג אמש (רביעי) בנפילה מדירה בקומה החמישית ברחוב רחל בתל אביב. מהחקירה של משטרת מרחב ירקון עולה כי בשעה 23:00 אמש הזעיק אלמוני מנעולן שיפרוץ לדירה וטען כי הוא בעליה. המנעולן ביקש מהאיש להציג בפניו תעודת זהות, אך הוא השיב כי שכח את תעודת הזהות בתוך הדירה ולאחר שיפרוץ פנימה יציג לו אותה.

לאחר שפרץ את הדלת נכנס הגבר פנימה ושילם למנעולן עבור שירותיו, אך לא הציג לו תעודה מזהה. המנעולן חשד כי מדובר בפורץ ופנה לשכנה לשאול אותה אם היא מזהה את האיש. היא השיבה בשלילה ובשלב הזה החליט המנעולן לנעול את הדלת עם הפורץ בפנים.

במשטרה חושדים כי הפורץ ניסה לקפוץ מהחלון אל מזגן שממוקם בקומה הרביעית כדי להימלט לתוך דירה אחרת, אולם הוא פספס אותו ונפל חמש קומות. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הגבר. המשטרה לקחה טביעות אצבע מההרוג אך הוא לא זוהה במאגר כעבריין. במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
ניסיון חיסול בקריית ים: פצוע אנוש וקשה בפיצוץ מכונית
עישון קנאביס יהפוך לחוקי? כל מה שצריך לדעת על המדיניות החדשה
יעלון מחריף את הטון נגד בנט: "הנזק שגרם 'שר ההדלפות' חמור"

  • עוד באותו נושא:
  • פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully