וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה בשבועיים משפט הישראלי שעצור במדינה ערבית: "נוכל להשיג הכופר"

26.1.2017 / 13:41

השר איוב קרא, שעומד בקשר עם משפחתו של בן חסין, הודיע כי דחיית משפטו של הצעיר תאפשר להשיג את הכסף שגויס למען שחרורו, 120 אלף דולר. העצור לחם נגד דאעש ומואשם ברצח. עלול להיגזר עליו עונש מוות אם לא יועבר הכסף

עריכה: ניר חן

משפטו של בן חסין, הישראלי שמואשם ברצח ועצור במדינה ערבית נדחה בשבועיים - כך הודיע היום (חמישי) השר איוב קרא, שעומד בקשר עם בני המשפחה ועם גורמים משפטיים במדינה. "אני שמח להודיע שלאחר התגייסות ומאמצים שלי, התבשרתי שמשפטו של בן נדחה בכשבועיים", מסר קרא. "בכך, יתאפשר לנו להשיג את מלוא הכסף לכופר, שיציל את חייו".

חסין, צעיר בן 20, שנלחם נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במדינה ערבית שאין לה קשרים דיפלומטיים עם ישראל, מואשם ברצח ונמצא במעצר זה שנה וחצי. גזר הדין על רצח במדינה זו הוא מוות, אך במקביל עומדת אפשרות של מענק כופר בסך 120 אלף דולר לצורך שחרורו.

עוד בנושא:
אבי הישראלי שעצור במדינה זרה: הנהג שהרג רצה למסור אותו לדאעש
ישראלי שנלחם בדאעש עצור במדינה ערבית ומואשם ברצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכופר יציל את חייו". בן חסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הודיע ארגון זק"א כי אנשיו הצליחו לגייס את הכסף, אך אביו של חסין אמר הבוקר לוואלה! NEWS: "הכסף עוד לא אצלי". יו"ר זק"א יהודה משי זהב הסביר בתגובה כי "טכנית הכסף יעבור לחשבון הבנק רק ב-31 בחודש בשל הליכי אשראי ידועים. היה לנו לחץ גדול כי המשפט שלו היה אמור להתקיים ביום ראשון, הבענו נכונות להעמיד הלוואת גישור כדי להציל אותו מגזר דין מוות, אך התבשרנו היום כי המשפט נדחה בשבועיים. הכסף יעבור לחשבון הבנק ביום שלישי ושני עורכי דין שנמצאים בעובי הקורה של הפרשה יעבירו את הכסף למדינה הערבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully