וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ניסיונות פיגוע בתוך שעתיים: המחבלים נורו, אין נפגעים

26.1.2017 / 0:15

פלסטיני נסע במהירות לעבר טרמפיאדה בסמוך לפסגות שבבנימין, וחוסל בידי כוחות צה"ל במקום. בחיפוש שלאחר מכן, אותרה בידו סכין. כשעתיים לאחר מכן ירה מחבל לעבר עמדה צבאית במערב השומרון, נורה בידי הכוחות ונפצע קשה

צילום: יהודה כהן

שני ניסיונות פיגוע אירעו אמש (רביעי) בבנימין ובשומרון בהפרש של כשעתיים זה מזה. בשעות הערב ירה מחבל פלסטיני לעבר עמדת צה"ל במערב השומרון, ליד בית אריה. לא היו נפגעים והפלסטיני נורה בידי חיילים מגדוד חרוב של חטיבת כפיר במקום ונפצע קשה. במכוניתו נמצא רובה מאולתר מסוג קרל גוסטב.

כשעתיים לפני כן, נהג פלסטיני ניסה לדרוס אזרחים בתחנת הסעות בסמוך להתנחלות פסגות שבבנימין ונורה למוות על ידי כוחות הביטחון במקום. הנהג, חסין סאלם אבו גוש, תושב קלנדיה בן 24, ככל הנראה סטה מכביש 60 לעבר תחנת ההסעות, אולם האירוע הסתיים ללא נפגעים מלבדו. בחיפוש לאחר חיסולו, נמצא כי אחז בידו סכין.

עוד בוואלה! NEWS:
גורמים ברשות: חמאס הגביר את מאמציו להוציא לפועל פיגועים בישראל
נשק ומטענים בשלט רחוק: נחשפה חוליה שתכננה פיגועים נגד חיילים
רעידת אדמה בעוצמה 5.6 שמקורה בכרתים הורגשה בישראל

תחנת הסעה ליד תחנת הדלק בכניסה למעלה מכמש, 25 בינואר 2017. אלעזר ישראלי, מערכת וואלה! NEWS
זירת פיגוע הדריסה ליד פסגות/מערכת וואלה! NEWS, אלעזר ישראלי
זירת פיגוע הירי באזור עבוד שבבנימין, ינואר 2017. תצפית TPS
זירת פיגוע הירי ליד עבוד, אמש/תצפית TPS

מוקדם יותר אתמול פרסם אבו גוש פוסט בפייסבוק שבו ביקש סליחה מהוריו. "סליחה הוריי, אני לא יודע מי צריך לבכות על מי - אנחנו או אתם", כתב והוסיף: "אתם שבחיים, תענו לי, המצב של מי טוב יותר - של החיים או של המתים?".

אתמול לפני שנה חוסל בן דודו, חסין מחמד אבו גוש, לאחר שביצע פיגוע דקירה במכולת בהתנחלות מבוא חורון שבבנימין, שבו רצח את שלומית קריגמן בת ה-24 ופצע אישה נוספת. ביום ההולדת של חסין מחמד אבו גוש ב-6 בינואר כתב בן דודו חסין סאלם: "אללה יפגיש אותי איתך".

בשבוע שעבר נורה למוות פלסטיני נוסף, שניסה ככל הנראה לבצע פיגוע דקירה במחסום 104, סמוך לטול כרם. מלבדו לא נפגע אף אחד באירוע. בתיעוד המקרה נראה הפלסטיני, שהגיע למחסום ברגל, מתקדם לעבר כוח של גדוד "שחר" של פיקוד העורף שהוצב במחסום, כשהוא אוחז בידו, לטענת החיילים, סכין שלופה. החיילים קראו לו כמה פעמים לעצור, ומשלא עשה זאת החלו לירות באוויר ולעבר רגליו.

(עדכון ראשון: 21:57)

זירת פיגוע הירי באזור עבוד שבבנימין, ינואר 2017. תצפית TPS
רכבו של המחבל מפיגוע הירי, אמש/תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully