וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 5.6 שמקורה בכרתים הורגשה בישראל

26.1.2017 / 0:19

לפי המכון הגאופיסי, רעידת האדמה הקלה החלה באי שביוון. תושבים מכל רחבי הארץ דיווחו כי הרגישו את הרעש, אולם לא דווח על נזק לרכוש או על נפגעים

מוקד הרעש. google maps, צילום מסך
מוקד הרעש/צילום מסך, google maps

רעידת אדמה הורגשה אמש (רביעי) ברחבי הארץ. לפי המכון הגאופיסי בישראל, מוקד הרעש הוא ממזרח לאי כרתים שביוון, בעוצמה 5.6. בישראל דיווחו תושבים על הרעש הן בערים הצפוניות וגם בבאר שבע שבדרום. לא דווח על נפגעים.

"בדיוק הרדמתי את הילדה כשלפתע המיטה החלה לרעוד", סיפרה תושבת תל אביב. "בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת אבל אז הבנתי שמדובר ברעידת אדמה. כעבור כמה שניות הרעדים הופסקו אבל הילדה לא הבינה מה קורה". ליאור דוד, תושב חיפה, עשה בדיוק את דרכו הביתה מהעבודה. "הרגשנו רעידות קלות, אבל חשבתי שזה בגלל משאית הזבל שחלפה לידנו ועשתה הרבה רעש", סיפר.

רעידת אדמה שמקורה ביוון הורגשה בישראל גם באוקטובר 2013, עם רעש בעוצמה של 6.4 בעומק הים התיכון, כ-70 קילומטרים מחופי האי כרתים. מוקד הרעש זוהה בעומק של כ-40 קילומטרים מתחת לפני הים. רעידה קלה הורגשה אז באזור מרכז הארץ, ולא היה נזק ונפגעים.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו על דוח "צוק איתן": "איום המנהרות הוצג בחומרתו בקבינט"
שני ניסיונות פיגוע בתוך שעתיים: המחבלים נורו, אין נפגעים
טראמפ חתם על צו להקמת החומה עם מקסיקו: "מחזירים את השליטה"

רעידת אדמה. ShutterStock
רעידת אדמה הורגשה בישראל/ShutterStock

לפני כחודשיים הורגשה רעידת אדמה קלה בצפון הארץ, כשמוקד הרעש היה בדרום לבנון, 20 קילומטרים ממזרח לעיר צור. הרעש אירע בשעה 01:37, והתרחש בעומק של עשרה קילומטרים מתחת לפני הקרקע. רעידת אדמה הורגשה בישראל גם ביוני 2015, בעוצמה של 5.1, שמוקדה בחצי האי סיני.

(עדכון ראשון: 21:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully