וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בהצעת הנישואים שהשתבשה במהלך משחק כדורסל

24.1.2017 / 15:08

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ח"כ יאיר לפיד, ששימש חבר קבינט במבצע צוק איתן, אמר היום בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי כי במהלך המבצע התעסק ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיקר בפוליטיקה. מוקדם יותר החליטה ועדת המשנה לוועדה לביקורת המדינה לדחות את פרסום הפרק בדוח המבקר העוסק בקבינט.

אילן חסין, אביו של הישראלי שעצור במדינה זרה ומואשם ברצח נהג מונית, אמר היום לוואלה! NEWS כי בנו לא התכוון לבצע את המעשה. "נהג המונית רצה למסור אותו לדאעש", סיפר האב.

בהודעת משרד החוץ נאמר היום כי "שלומו וביטחונו של האזרח הישראלי עומדים בראש מעיינינו. לשם כך, עומד משרד החוץ בקשר מזה זמן רב עם משפחתו. אנו מקווים שמאמצי האב והמשפחה יישאו פרי וכי הבן ישוחרר בקרוב".

אלפים ליוו בצהריים למנוחות את יעקוב אבו אל-קיעאן שנהרג מירי השוטרים בשבוע שעבר במהלך פינוי הכפר אום אל-חיראן. ההלוויה התקיימה תחת אבטחה כבדה מחשש למהומות.

הצעת הנישואים הזו קצת השתבשה: הבחור שבתמונה ניצל את הופעתו במצלמת הנשיקות במשחק של האטלנטה הוקס, כדי להציע נישואין לחברתו. אלא שאוהד נלהב מידי הרס את הרגע הרומנטי. לא ברור אם הטבעת נמצאה.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה ויעשה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully