וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המתנות: עדות המקורב שצריכה להדאיג את ראש הממשלה

24.1.2017 / 10:24

הוא מכיר היטב את אירועי ההתרמה השנויים במחלוקת, את הערבים בקיסריה על משקה משובח וסיגר - והעניק עדות מלאה מול חוקרי יאח"ה. ייתכן כי שעיה סגל, יועצו לשעבר של נתניהו, הוא רק תחילתה של שורת עדויות ארוכה מכוורת המקורבים של נתניהו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

זימונו של שעיה סגל, יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, למתן עדות ביאח"ה אתמול (שני) - צריך להדאיג מאוד את האחרון. סגל העיד ככל הנראה בפרשת המתנות שבמסגרתה חשוד נתניהו בקבלת טובות הנאה. החוקרים, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, הצליחו להתמקד באחת מהדמויות המרכזיות בכוורת של בני הזוג נתניהו - מדובר באיש המשלים לנתן אשל, שיודע הכול ומסייע הכול.

מקורב לנתניהו בעבר, סיפר לוואלה! NEWS כי "כששעיה עזב את משפחת נתניהו, היה מי שיעץ לו לכתוב ספר על המשפחה הוא התחיל להבנתי לכתוב אותו. החוקרים צריכים רק לקרוא את הכתוב, זה יתן להם את הכול".

עוד בנושא:
תיק המתנות: יועצו לשעבר של נתניהו מוסר עדות במשטרה
מקורביו של ארנון מילצ'ן: "קמפיין השמצות מביך מטעם נושאי כלים"
המפכ"ל על חקירות נתניהו: "אנחנו יודעים מה היה שם, אוספים ראיות"

שעיה סגל, חתונת יולי אדלשטיין. יוני 2016. ראובן קסטרו
היה בסוד ההתנהלות בענייני נתניהו-ישראלי היום. סגל/ראובן קסטרו

סגל גם יודע רבות על המסיבות בביתם של לאה ויורם גלובוס, על אירועי ההתרמה דווקא לבית הספר של הבן יאיר, על הערבים בימי שלישי במרפסת של נתניהו בקיסריה, עם משקה משובח - וסיגר משובח אף יותר, כפי שמתארים מקורביו. אבל שעיה גם היה בסוד ההתנהלות לצד אשל בענייני נתניהו-ישראל היום.

כעת, כשישב מול החוקרים, הם ידרשו לעשות כמה דברים במקביל, ובראשיתם לבדוק אם בדבריו פתח לפרשיות חדשות. כמו כן, נראה כי בסופו של דבר ייאלצו אנשי יאח"ה לעבור על כלל הכוורת החברתית והמקצועית של נתניהו, כשכנראה הם כבר מניחים מה חלקו של כל אחד בה. ניתן לצפות שבימים הקרובים נראה את הדמויות הללו או את חלקן, מגיעות למסור עדות - נתן אשל, לאה גלובוס, ניר חפץ, רוני מאנה ועוד שורה ארוכה. חלקם עדיין מחוייבים בקשריהם לבני הזוג נתניהו, חלקם מצאו את עצמם מורחקים מהכוורת - וזה הזמן שלהם לשלוף את העוקץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש הממשלה בנימין נתניהו נותן הצהרה לאחר נאומו של מזכיר המדינה של ארה"ב ג'ון קרי, 28 בדצמבר 2016. רויטרס
עליו לדאוג ממי שעלול לשלוף כעת עוקץ. נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully