וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: אותר הקוף שנמלט מהספארי אחרי שבוע של חיפושים

23.1.2017 / 17:41

קונור, קוף מסוג קפוצ'ין, קפץ מעל חומת הספארי בעקבות מתיחות עם קוף אחר. אנשי גן החיות חיפשו אותו בשכונות הסמוכות ולבסוף הוא נמצא מבוהל לאחר שנתפס במלכודת בשטח פתוח בגן החיות

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

(בווידאו: דוברת הספארי בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS על היעלמותו של קונור, לפני שבוע)

אנחת רווחה בספארי: קוף מסוג קפוצ'ין בכיין אותר היום (שני) בשטחי הספארי שברמת גן, לאחר שנמלט בשבוע שעבר מאזור המחייה שלו. הקוף, העונה לשם קונור, נתפס בתוך מלכודת שהניחו המטפלים בשטח האפריקני הפתוח של גן החיות וסביבה פוזרו בוטנים שמשכו אותו אליה. מטפליו העידו כי קונור, שהצליח לחזור בכוחות עצמו לשטח הספארי, היה מבוהל בזמן שנמצא. בימים הקרובים אזור המחייה של הקופים יעבור שיפוץ שמטרתו למנוע בריחות דומות בעתיד.

קונור ברח מביתו ככל הנראה לאחר מתיחות שהתפתחה בינו לבין קוף אחר שחי עמו בחצר. הצוות פתח בחיפושים אחר הקוף ברחבי תל אביב ורמת גן לפני כשבוע, עד שסוף סוף אותר. "יש ביניהם מתיחות כבר שנים ארוכות, אבל בחודשים האחרונים היא עלתה", סיפרה דוברת הספארי, שגית הורוביץ, בשיחה עם וואלה! NEWS מיד לאחר היעלמותו. לדבריה, הוא הסתובב במשך יומיים בתוך גן החיות והמטפלים ניסו לתפוס אותו ללא הצלחה.

עוד בוואלה! NEWS:
ברק: "אם ימליצו על אישום נגד נתניהו – הוא צריך להודיע על נבצרות"
4 הרוגים ו-4 פצועים קשה בתאונה במעורבות רכב הסעות באזור כרמיאל
שרת המשפטים בחוות דעת רשמית: קנסות בלי רישום פלילי לצרכני סמים קלים

הקוף "קונר", קפוצ'ין בכיין ממשפחת הסבוסים, שברח מהספארי ברמת גן. 16 בינואר 2017. דוברות הספארי, מערכת וואלה! NEWS
בספארי חששו כי הוא עלול להיפגע מהמפגש עם בני אדם. קונור/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הספארי

ככל שהתגבר החשד שקונור הצליח לצאת לרחובות העיר, בספארי חששו כי הוא עלול להיפגע מהמפגש עם בני אדם וקראו לא להתקרב אליו ולהימנע מהקמת מהומה על מנת לא להבהילו. חיפושים בשכונת כפר שלם בתל אביב נתקלו במבוי סתום, על אף דיווח שהתקבל מתושבים שלכאורה ראו אותו ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully